Gå til innhold

Noen med gode geografikunnskaper?

Anbefalte innlegg

Gjest Spørrekonk...
Skrevet

Her sitter vi og kommer ikke på, dette flotte tempelet (dødskammer?), som ligger godt gjemt, man må gå dit, det er varmt og Indiana Jones spilte inn film der...

Står helt stille i hodene våre, noen som vet hva jeg mener og som kan være behjelpelig med å sette navn på stedet for oss?

Skrevet

Tror dere tenker på Petra - den gamle ørkenbyen i Jordan som var skjult for vesten frem til slutten av 1800-tallet.

For å komme dit, går man gjennom en lang, trang kløft. Etter et par kilometer åpner den seg plutselig og det første man ser er et tempel hugget ut i fjellet.

Tempelet hadde en rolle i en av Indiana Jones-filmene.

Jeg har vært i Petra, det er et fantastisk og fascinerende sted.

Gjest Spørrekonk...
Skrevet

Tror dere tenker på Petra - den gamle ørkenbyen i Jordan som var skjult for vesten frem til slutten av 1800-tallet.

For å komme dit, går man gjennom en lang, trang kløft. Etter et par kilometer åpner den seg plutselig og det første man ser er et tempel hugget ut i fjellet.

Tempelet hadde en rolle i en av Indiana Jones-filmene.

Jeg har vært i Petra, det er et fantastisk og fascinerende sted.

Yes, thank you.... Tenk at det sto så stille. Nå var det sent da, får unnskylde oss med det.

Petra er et sted det hadde vært fint å kunne besøke ja, men får vel kanskje vente til ungene blir noe større :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...