Gjest dette er meg Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg er lei av dol, noen som kan anbefale et bedre chattested med intelleduelle diskusjoner. Ja jeg mener det. Jeg er lei gravide damer, frustrerte sexpartnere etc. for ikke å snakke om alle dem som ikke finner ut av kjærlighetslivet sitt. Hvis noen kan fortelle meg om et sted hvor jeg kan snakke om livets realiteter med voksne, modne mennesker............så ja takk.............. 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Voksne modne mennesker som deg bør vel vite at en ikke er tvunget til å lese innlegg på graviditets- og samlivsforumet. 0 Siter
Gjest dette er meg Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Voksne modne mennesker som deg bør vel vite at en ikke er tvunget til å lese innlegg på graviditets- og samlivsforumet. Derfor spør jeg om andre forum............. 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Derfor spør jeg om andre forum............. Forumoversikten finner du på denne siden. Andre chattesider har jeg dessverre ikke å dele med deg. 0 Siter
Gjest fniiis Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Intelleduelle? Tror DOL er mer enn avansert nok for deg.... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Forumoversikten finner du på denne siden. Andre chattesider har jeg dessverre ikke å dele med deg. Dakars liten, deler ikke med andre............. 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Dakars liten, deler ikke med andre............. Nei, for jeg har det helt fint med dol (bryllupsforum på kvinneguiden, BarnIMagen og SnartGravid vil denne personen neppe ha uansett). c",) Hvorfor noen vil ut fra dol kan jeg ikke skjønne. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kan du ikke bare starte en såkalt "inteleduell" diskusjon selv da, hvis det er det du vil ha?Så kan du drite i webmaster og svare deg selv med andre nick. Husk bare å svare inteleduellt.Kanskje klarer du til og med å lokke til deg noen andre inteleduelle. Og dere kan lage en mini-dol-mensa-klubb! God ide, eller hva? 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kan du ikke bare starte en såkalt "inteleduell" diskusjon selv da, hvis det er det du vil ha?Så kan du drite i webmaster og svare deg selv med andre nick. Husk bare å svare inteleduellt.Kanskje klarer du til og med å lokke til deg noen andre inteleduelle. Og dere kan lage en mini-dol-mensa-klubb! God ide, eller hva? Eller be Webmaster lage nytt forum som heter "Intelleduelt forum". 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Eller be Webmaster lage nytt forum som heter "Intelleduelt forum". Ja, det var nesten enda smartere. Skal se du får innpass der) 0 Siter
Niobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Eller be Webmaster lage nytt forum som heter "Intelleduelt forum". Hehehehe 0 Siter
Niobe Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Eller be Webmaster lage nytt forum som heter "Intelleduelt forum". Eller hva med et eget nettsted for de intelleduelle? www.intelleduelle.com Vil tro det domene er ledig... 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ja, det var nesten enda smartere. Skal se du får innpass der) Jeg tror ikke jeg er intelleduell nok, for jeg liker meg på graviditetsforumet og enda faktisk vil bli gravid-forumet i tillegg. Det er nok ikke håp for mitt induellekt. 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Eller hva med et eget nettsted for de intelleduelle? www.intelleduelle.com Vil tro det domene er ledig... Å, du skal ikke ta det for en sikker fisk. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg tror ikke jeg er intelleduell nok, for jeg liker meg på graviditetsforumet og enda faktisk vil bli gravid-forumet i tillegg. Det er nok ikke håp for mitt induellekt. Nei, det var jo sant, ja. Sikkert ikke håp for meg heller, for jeg liker navnediskusjoner. Og det er i hvert fall ikke særlig inteleduellt 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Dakars liten, deler ikke med andre............. Ups... "............" 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Intelleduell, altså, en pretensiøs duelldiskusjon mellom to høyt evolverte individer? Ja, tror jeg skjønner hva du mener. Men du som er så smart må vel greie å finne slike steder selv, eller hva 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ups... "............" Oi, tok visst en ufrivillig Prozak der 0 Siter
amber sun Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kan du ikke bare starte en såkalt "inteleduell" diskusjon selv da, hvis det er det du vil ha?Så kan du drite i webmaster og svare deg selv med andre nick. Husk bare å svare inteleduellt.Kanskje klarer du til og med å lokke til deg noen andre inteleduelle. Og dere kan lage en mini-dol-mensa-klubb! God ide, eller hva? hehe, god ide 0 Siter
amber sun Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Intelleduell, altså, en pretensiøs duelldiskusjon mellom to høyt evolverte individer? Ja, tror jeg skjønner hva du mener. Men du som er så smart må vel greie å finne slike steder selv, eller hva *hyler av latter* Tror hovedinnleggsskriveren har skutt seg selv i beinet her, gitt. (er det ikke sånn uttrykket er? Er jo ikke helt sikker, i og med at jeg nok heller ikke er intelleduell nok ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.