Gå til innhold

Frustrert og vet ikke hva jeg vil

Anbefalte innlegg

Gjest dette er meg
Skrevet

Jeg er lei av dol, noen som kan anbefale et bedre chattested med intelleduelle diskusjoner. Ja jeg mener det. Jeg er lei gravide damer, frustrerte sexpartnere etc. for ikke å snakke om alle dem som ikke finner ut av kjærlighetslivet sitt. Hvis noen kan fortelle meg om et sted hvor jeg kan snakke om livets realiteter med voksne, modne mennesker............så ja takk..............

Skrevet

Voksne modne mennesker som deg bør vel vite at en ikke er tvunget til å lese innlegg på graviditets- og samlivsforumet.

Gjest dette er meg
Skrevet

Voksne modne mennesker som deg bør vel vite at en ikke er tvunget til å lese innlegg på graviditets- og samlivsforumet.

Derfor spør jeg om andre forum.............

Skrevet

Derfor spør jeg om andre forum.............

Forumoversikten finner du på denne siden.

Andre chattesider har jeg dessverre ikke å dele med deg.

Gjest fniiis
Skrevet

Intelleduelle? Tror DOL er mer enn avansert nok for deg....

Skrevet

Forumoversikten finner du på denne siden.

Andre chattesider har jeg dessverre ikke å dele med deg.

Dakars liten, deler ikke med andre.............

Skrevet

Nei, for jeg har det helt fint med dol (bryllupsforum på kvinneguiden, BarnIMagen og SnartGravid vil denne personen neppe ha uansett).

c",)

Hvorfor noen vil ut fra dol kan jeg ikke skjønne.

Gjest baremei
Skrevet

Kan du ikke bare starte en såkalt "inteleduell" diskusjon selv da, hvis det er det du vil ha?Så kan du drite i webmaster og svare deg selv med andre nick. Husk bare å svare inteleduellt.Kanskje klarer du til og med å lokke til deg noen andre inteleduelle. Og dere kan lage en mini-dol-mensa-klubb! God ide, eller hva?

Skrevet

Kan du ikke bare starte en såkalt "inteleduell" diskusjon selv da, hvis det er det du vil ha?Så kan du drite i webmaster og svare deg selv med andre nick. Husk bare å svare inteleduellt.Kanskje klarer du til og med å lokke til deg noen andre inteleduelle. Og dere kan lage en mini-dol-mensa-klubb! God ide, eller hva?

Eller be Webmaster lage nytt forum som heter "Intelleduelt forum".

Gjest baremei
Skrevet

Ja, det var nesten enda smartere. Skal se du får innpass der)

Skrevet

Hehehehe :)

Skrevet

Eller hva med et eget nettsted for de intelleduelle?

www.intelleduelle.com

Vil tro det domene er ledig... ;)

Skrevet

Ja, det var nesten enda smartere. Skal se du får innpass der)

Jeg tror ikke jeg er intelleduell nok, for jeg liker meg på graviditetsforumet og enda faktisk vil bli gravid-forumet i tillegg. Det er nok ikke håp for mitt induellekt.

Skrevet

Eller hva med et eget nettsted for de intelleduelle?

www.intelleduelle.com

Vil tro det domene er ledig... ;)

Å, du skal ikke ta det for en sikker fisk.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg tror ikke jeg er intelleduell nok, for jeg liker meg på graviditetsforumet og enda faktisk vil bli gravid-forumet i tillegg. Det er nok ikke håp for mitt induellekt.

Nei, det var jo sant, ja. Sikkert ikke håp for meg heller, for jeg liker navnediskusjoner. Og det er i hvert fall ikke særlig inteleduellt :(

Gjest tjohooo
Skrevet

Ups...

"............"

Gjest tjohooo
Skrevet

Intelleduell, altså, en pretensiøs duelldiskusjon mellom to høyt evolverte individer?

Ja, tror jeg skjønner hva du mener.

Men du som er så smart må vel greie å finne slike steder selv, eller hva :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Ups...

"............"

Oi, tok visst en ufrivillig Prozak der :)

Skrevet

hehe, god ide ;)

Skrevet

Intelleduell, altså, en pretensiøs duelldiskusjon mellom to høyt evolverte individer?

Ja, tror jeg skjønner hva du mener.

Men du som er så smart må vel greie å finne slike steder selv, eller hva :)

*hyler av latter*

Tror hovedinnleggsskriveren har skutt seg selv i beinet her, gitt. (er det ikke sånn uttrykket er? Er jo ikke helt sikker, i og med at jeg nok heller ikke er intelleduell nok ;) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...