Gjest '!-o-!' Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 *hyler av latter* Tror hovedinnleggsskriveren har skutt seg selv i beinet her, gitt. (er det ikke sånn uttrykket er? Er jo ikke helt sikker, i og med at jeg nok heller ikke er intelleduell nok ) Jeg syns bæsje på leggen er det mye bedre uttrykk. :-D 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 hvis du konkretiserer det litt mer.. som aldersgruppe..hvilket tema: helse, reise, hobbyer, mat, barn, kvinner, menn, fagrelatert (og i saa fall hvilket fag) saa kan det hende at noen kloke hoder kan gi deg noen gode tips. det er mye fjas her inne, men det er jo igrunnen bare aa la var aa lese slike innlegg. Eller hur. 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er ikke det du nevner livet realiteter så vet ikke jeg... 0 Siter
Mistera Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er da bare å søke på nettet det da, så finner du det:) du måtte begjere:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Nei, for jeg har det helt fint med dol (bryllupsforum på kvinneguiden, BarnIMagen og SnartGravid vil denne personen neppe ha uansett). c",) Hvorfor noen vil ut fra dol kan jeg ikke skjønne. De fleste skjønner vel utfra hovedinnlegget at vedkommende har sett uklart, men kanskje tenkt litt klarere. Hatt skjelvende fingre som ikke traff tastaturet akkurat hvor det skulle, og sånt skjer en sein lørdagskveld eller natt til søndag. Ellers så fikk vedkommende respons, kanskje det var meningen. 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 De fleste skjønner vel utfra hovedinnlegget at vedkommende har sett uklart, men kanskje tenkt litt klarere. Hatt skjelvende fingre som ikke traff tastaturet akkurat hvor det skulle, og sånt skjer en sein lørdagskveld eller natt til søndag. Ellers så fikk vedkommende respons, kanskje det var meningen. Ergo kan denne ikke klage på responsen. Dakkale meg og seg! 0 Siter
cecily Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Nei, det var jo sant, ja. Sikkert ikke håp for meg heller, for jeg liker navnediskusjoner. Og det er i hvert fall ikke særlig inteleduellt Du er uintelleduell du! Skamme seg! Navnediskusjoner? Fysjom! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ergo kan denne ikke klage på responsen. Dakkale meg og seg! Er det noen grunn å klage på responsen, den er stor....... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Intelleduell, altså, en pretensiøs duelldiskusjon mellom to høyt evolverte individer? Ja, tror jeg skjønner hva du mener. Men du som er så smart må vel greie å finne slike steder selv, eller hva *LOL* 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 *hyler av latter* Tror hovedinnleggsskriveren har skutt seg selv i beinet her, gitt. (er det ikke sånn uttrykket er? Er jo ikke helt sikker, i og med at jeg nok heller ikke er intelleduell nok ) Intelleduell bør bli et nytt ord 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.