Gå til innhold

Frustrert og vet ikke hva jeg vil

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

*hyler av latter*

Tror hovedinnleggsskriveren har skutt seg selv i beinet her, gitt. (er det ikke sånn uttrykket er? Er jo ikke helt sikker, i og med at jeg nok heller ikke er intelleduell nok ;) )

Jeg syns bæsje på leggen er det mye bedre uttrykk. :-D

Skrevet

hvis du konkretiserer det litt mer.. som aldersgruppe..hvilket tema: helse, reise, hobbyer, mat, barn, kvinner, menn, fagrelatert (og i saa fall hvilket fag) saa kan det hende at noen kloke hoder kan gi deg noen gode tips.

det er mye fjas her inne, men det er jo igrunnen bare aa la var aa lese slike innlegg. Eller hur.

Skrevet

Er ikke det du nevner livet realiteter så vet ikke jeg...

Skrevet

Er da bare å søke på nettet det da, så finner du det:) du måtte begjere:)

Skrevet

Nei, for jeg har det helt fint med dol (bryllupsforum på kvinneguiden, BarnIMagen og SnartGravid vil denne personen neppe ha uansett).

c",)

Hvorfor noen vil ut fra dol kan jeg ikke skjønne.

De fleste skjønner vel utfra hovedinnlegget at vedkommende har sett uklart, men kanskje tenkt litt klarere. Hatt skjelvende fingre som ikke traff tastaturet akkurat hvor det skulle, og sånt skjer en sein lørdagskveld eller natt til søndag. Ellers så fikk vedkommende respons, kanskje det var meningen.

Skrevet

De fleste skjønner vel utfra hovedinnlegget at vedkommende har sett uklart, men kanskje tenkt litt klarere. Hatt skjelvende fingre som ikke traff tastaturet akkurat hvor det skulle, og sånt skjer en sein lørdagskveld eller natt til søndag. Ellers så fikk vedkommende respons, kanskje det var meningen.

Ergo kan denne ikke klage på responsen.

Dakkale meg og seg!

Skrevet

Nei, det var jo sant, ja. Sikkert ikke håp for meg heller, for jeg liker navnediskusjoner. Og det er i hvert fall ikke særlig inteleduellt :(

Du er uintelleduell du! Skamme seg! Navnediskusjoner? Fysjom!

Skrevet

Ergo kan denne ikke klage på responsen.

Dakkale meg og seg!

Er det noen grunn å klage på responsen, den er stor.......

Skrevet

Intelleduell, altså, en pretensiøs duelldiskusjon mellom to høyt evolverte individer?

Ja, tror jeg skjønner hva du mener.

Men du som er så smart må vel greie å finne slike steder selv, eller hva :)

*LOL*

Gjest tjohooo
Skrevet

*hyler av latter*

Tror hovedinnleggsskriveren har skutt seg selv i beinet her, gitt. (er det ikke sånn uttrykket er? Er jo ikke helt sikker, i og med at jeg nok heller ikke er intelleduell nok ;) )

Intelleduell bør bli et nytt ord :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...