Gå til innhold

ELEKTRIKER : kan 2 strømabon. slås sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min leilighet var tidligere to små leiligheter som nå er slått sammen. Jeg har således 2 strømmålere og må betale fastavgift for disse to.(mottar 2 strømregninger i kvartalet) Dette blir veldig dyrt nå som fastavgiften øker. Strømmålerene siter i samme sikringsboks. Har ikke automatsikringer og anlegget er fra 1969. Har noen peiling på hva det vil koste å slå dette sammen, slik at jeg kan motta en strømregning og således betale en fastavgift så jeg ikke blir ruinert.

Takk for svar

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det kan du. Men der må gjøres et "inngrep" av elektriker.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Du kan ringe strømleverandøren din (de du betaler fastavgiften til) og be de komme og se på det. Her hvor jeg bor er det hvertfall de som har ansvaret for installering av strømmålerne.

Skrevet

Det kan du selfølgelig. Hvor stor jobb det er avhenger helt av boligen, og av dimensjoneringen av anlegget. Eneste måten å få en oversikt over jobben på er å få et elektrikerfirma til å se på det og gi et overslag. Det kan være lite, enkelt og billig, eller det kan bli snakk om en dyr affære.

".............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...