mata1365380800 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Jeg lurer på hvor vanlig det er at menn ikke har sædavgang ved samleie og hvorfor det er slik? min kjæreste sier at det er viktigst for han at jeg har det bra og at han trenger ikke ha orgasme hver gang vi har sex. Vi kan godt holde på en time og da er det slik at penis går litt opp og ned i styrke og han ikke alltid får sædavgang, det bekymrerer meg litt, da jeg tenker at da er jeg kanskje ikke bra nok? vi har hatt sex i et år og det har skjedd flere ganger nå i det seinere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slappa av, du..... Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er helt vanlig. Ikke noe å bekymre seg for. Kjæresten min får det nesten hver gang, men hvis vi holder på veeeeldig lenge, så kan det hende han ikke får det, og det kan være flere grunner til det, men tror ikke det har noe med å gjøre at han ikke tenner på meg, for hvis han ikke hadde blitt kåt på meg, så hadde han vel ikke fått stå, og hatt det så lenge? For vi kan holde på i over en time Det er viktig for gutter å få orgasme, og mange føler at sexen ikke blir fullbyrdet hvis de ikke får orgasme, men de kan jo ikke forvente det hver gang heller, kan de? Jeg elsker når han får orgasme, for jeg liker å se at han har det bra, men hvis han ikke får det blir jeg like skuffet som han...men det er heldigvis ikke så ofte det skjer;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/#findComment-1114917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mata1365380800 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Det er helt vanlig. Ikke noe å bekymre seg for. Kjæresten min får det nesten hver gang, men hvis vi holder på veeeeldig lenge, så kan det hende han ikke får det, og det kan være flere grunner til det, men tror ikke det har noe med å gjøre at han ikke tenner på meg, for hvis han ikke hadde blitt kåt på meg, så hadde han vel ikke fått stå, og hatt det så lenge? For vi kan holde på i over en time Det er viktig for gutter å få orgasme, og mange føler at sexen ikke blir fullbyrdet hvis de ikke får orgasme, men de kan jo ikke forvente det hver gang heller, kan de? Jeg elsker når han får orgasme, for jeg liker å se at han har det bra, men hvis han ikke får det blir jeg like skuffet som han...men det er heldigvis ikke så ofte det skjer;) Hei. Takk for svar.Vi hadde en prat om dette i går, fordi da skjedde detigjen. Han mener at det ikke betyr så mye for han og det som skjer er at når han får holdt igjen flere ganger så "greier"han ikke å få det til. Jeg fortalte at det er litt uvant for meg og at jeg var redd for at jeg ikke var bra nok. Det "løsnet litt"Vi har begge lange forhold bak oss og unger har blitt født.. da er det vel lett å tenke sånn.Vi ble vel enig om å ikke snakke så mye om det..Er fortsatt usikker jeg men hvis flere mener at det er vanlig, så får vi trå til..Vi kan jo tenke oss et barn i sammen og da ligger det litt der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/#findComment-1115685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slapp av, du.... Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei. Takk for svar.Vi hadde en prat om dette i går, fordi da skjedde detigjen. Han mener at det ikke betyr så mye for han og det som skjer er at når han får holdt igjen flere ganger så "greier"han ikke å få det til. Jeg fortalte at det er litt uvant for meg og at jeg var redd for at jeg ikke var bra nok. Det "løsnet litt"Vi har begge lange forhold bak oss og unger har blitt født.. da er det vel lett å tenke sånn.Vi ble vel enig om å ikke snakke så mye om det..Er fortsatt usikker jeg men hvis flere mener at det er vanlig, så får vi trå til..Vi kan jo tenke oss et barn i sammen og da ligger det litt der... Ja, det stemmer det. Det samme kan skje med typen min. Hvis vi stopper opp mange ganger, fordi han føler at han kommer til å få orgasme, så etterhvert går den vekk på en måte, og han kan ikke få den i det hele tatt....Men altså, det er ingenting å bekymre seg for, jeg gjør ikke det. Men hvis han holder igjen, for at dere skal kunne ha samleie lengre, så er jo det bra, for da vet du at han kan få orgasme, men kanskje litt for fort. Hvis han ikke har lyst til det, så kan han jo trene seg på det, slik at han kan holde ut lengre... Lykke til i alle fall. Men ikke stuss så mye på dette. Det viktigste er jo at dere har det godt, begge to ) Ikke sant? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/#findComment-1115775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er helt vanlig. Ikke noe å bekymre seg for. Kjæresten min får det nesten hver gang, men hvis vi holder på veeeeldig lenge, så kan det hende han ikke får det, og det kan være flere grunner til det, men tror ikke det har noe med å gjøre at han ikke tenner på meg, for hvis han ikke hadde blitt kåt på meg, så hadde han vel ikke fått stå, og hatt det så lenge? For vi kan holde på i over en time Det er viktig for gutter å få orgasme, og mange føler at sexen ikke blir fullbyrdet hvis de ikke får orgasme, men de kan jo ikke forvente det hver gang heller, kan de? Jeg elsker når han får orgasme, for jeg liker å se at han har det bra, men hvis han ikke får det blir jeg like skuffet som han...men det er heldigvis ikke så ofte det skjer;) Helt vanlig at mannen ikke får orgasme under samleie? Nei, nå må jeg få lov å legge inn protest. Det er muligens ikke uvanlig, men helt vanlig er det definitivt ikke. At det kan være "helt vanlig" i enkelte forhold kan så være. Men det er ikke generelt vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/#findComment-1115899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det hender årsaken til manglende ejakulasjon er å finne i et onanimønster som er vanskelig å gjenskape i samleiesammenheng. Om han selv ser på manglende ejakulasjon som et problem, er stedet å starte for ham, å legge om måten han onanerer på. Det å ikke ejakulere som en finale i sexsammenheng, er temmelig vanlig, uten at jeg har konkrete tall på hvor ofte det skjer. Det finnes til og med en filosofi rundt det å ha sex, som tar utgangspunkt i at mannen ikke skal ejakulere – taoistisk sex. De som sverger til denne måten å ha sex på, lærer seg teknikker for å holde ejakulasjonen i sjakk. De kan likevel få orgasmer og føle intens nytelse. Jeg synes ikke du skulle bekymre deg for om kjæresten din ejakulerer eller ikke. Så lenge dere begge har det godt når dere har sex, er det viktigst. Noen ser på sex som en 60-meter. Det er om å gjøre å komme i mål. Målsnora er for mange ejakulasjon, som er sybolet på mannens orgasme, men ograsme og ejakulasjon er egentlig to ulike prosesser. Kos dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/#findComment-1123617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Helt vanlig at mannen ikke får orgasme under samleie? Nei, nå må jeg få lov å legge inn protest. Det er muligens ikke uvanlig, men helt vanlig er det definitivt ikke. At det kan være "helt vanlig" i enkelte forhold kan så være. Men det er ikke generelt vanlig. Rett, så rett.- Det er vanlig at menn får orgasme ved samleie. Med årene + 50/60 så kan det hende at den uteblir -eller han kommer ikke hver gang. Hos alle menn kan nedsatt følelse og nerveblokkering føre til sædavgangens uteblivelse- det er vel det de fleste tenker på ved orgasme. En kvinne kan ha det utrolig godt ved at klitoris stimuleres med munn-tunge og fingre,men får ikke orgasme-er det vanlig-nei mener jeg. Orgasmemangel kan det skyldes Alder. Medisinbruk Fantasimangel. Uheldige opplevelser. Sykdom Operasjoner i skjeden/vagina /penis- mage/tarm område-da ofte nervetråder kan ødelegges. Tips til kvinner-ikke be han holde igjen-går det etter 10 sekunder så er det ok-sex er så mye mer for mann og kvinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169994-orgasme-hos-menn/#findComment-1134759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.