Gjest redgirl Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg reiser mye, og er ofte innom nettkafeer for å chatte på msn. Jeg pleier å ha et personlig bilde når jeg bruker min egen pc, men hvordan kan jeg legge inn bilde når jeg er på andre maskiner? er det en side på nettet jeg kan legge ut bilde? takk for svar!!! 0 Siter
Line Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Tror ikke det går an. Det går i alle fall ikke på Msn webmessenger. 0 Siter
Gjest et tips kanskje? Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Du kan jo sende det på mailen din, så du har det på innboksen. For så å lagre det på maskinen du bruker. Kan slette det etter bruk på "lånte" maskiner 0 Siter
Gjest redgirl Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Du kan jo sende det på mailen din, så du har det på innboksen. For så å lagre det på maskinen du bruker. Kan slette det etter bruk på "lånte" maskiner Tusen takk, det var et lurt tips:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.