Gjest Hver dag Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hver dag...selvfølgelig, noe annet er utenkelig. Jeg er dame, men tror menn går flere dager i samme truse. 0 Siter
Gjest M/truseinnlegg Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Annenhver dag, men bruker truseinnlegg og skifter dette et par ganger daglig. 0 Siter
stromme Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hver morgen etter dusjen. Skal jeg på noe på kvelden skifter jeg igjen, både truse, bukse og genser for å være litt fresh ) 0 Siter
Sør Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 når det passer seg sånn Du skriver: "når det passer seg sånn ;)" Du mener, én gang i året, enten du behøver det eller ei? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hver dag...selvfølgelig, noe annet er utenkelig. Jeg er dame, men tror menn går flere dager i samme truse. Skifter selvsagt hver dag. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hver dag så klart. Men oi, for et interessant spørsmål! Hvorfor er du så nysgjerrig på dette egentlig? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Alle her i huset skifter truse hver dag. Selvfølgelig... 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hver dag etter morgendusjen.. og etter hver gang jeg har dusja hvis jeg dusjer flere ganger om dagen.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Mye å tenke på i dag? :-) Samme som Spirello. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har en onkel som alltid gir meg en ny boxershorts til jul. Det passer bra, for da er den gamle nesten utslitt. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Du skriver: "når det passer seg sånn ;)" Du mener, én gang i året, enten du behøver det eller ei? ;-) Med vennlig hilsen syns det var et latterlig spørsmål som krevde et like dumt svar, serru. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.