Gå til innhold

Hvilket spill skal vi kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Ønske å kjøpe
Skrevet

Playstation eller noen andre gode forslag. Vi er 2 voksne med 2 jenter på 12 og 14 år. Vi ønsker ikke slike kjørespill, hvis dere forstår.Har ingen greie på spill, tenkte bare overraske jentene våre.

Skrevet

Vil også foreslå Sims. Typisk jentespill: Man styrer "mennesker" som gjør dagligdagse og mindre dagligdagse ting - kysser, krangler, går på date, går på jobb, får barn... Ettersom hva du bestemmer de skal gjøre.

Man kan bygge hus, innrede, bestemm tapet, maling, bilder på veggene, dekorasjoner....

Osv! Jeg spiller på PC og kjenner ikke til Playstation-versjonen, men Sims er nok et sikkert kjøp.

Kizza1365380506
Skrevet

Min datter på 20 har siden hun var 10-12 år hatt sansen for Mario Brothers i senere tid Papparappa de rapper (vet ikke hvordan det skrives), tekken og kingdom heart etc.

Mvh

Skrevet

Ratchet & Clank, Jak & Daxter og Ty the tasmanian tiger. Særlig de to førstnevnte (men også den siste tror jeg, har fått veldig gode kritikker i spillomtaler i vg.no og andre nettaviser). Ellers tror jeg Sly Raccoon anbefales, men dette kjenner jeg ikke personlig.

De to førstnevnte har tre utgivelser hver, det siste med to utgivelser. Jeg kjenner Ratchet & Clank best, har alle tre, og de er kjempebra. Om man starter på første spill og så neste osv., så får man visse ting med seg videre på veien, men de kan også spilles og kjøpes uavhengig av hverandre. Men de eldre spillene (Ratchet 1 og 2 osv.) er jo rimeligere enn de nyeste, koster ca 250 kr.

Lips1365380508
Skrevet

Sims 2! ;) Kjenner ingen som har vært misfornøyd! Men det er jo typisk jentespill også da..

Elisabeth1365380359
Skrevet

ssx til ps2 er veldig morsomt. Det er snowboard spill, veldig enkel. Jeg er ikke så glad i spill, men den liker jeg.

Singstar er også veldig populært nå. Karaoke opplegg. Man får poeng etter hvor flink man er.

Skrevet

ssx til ps2 er veldig morsomt. Det er snowboard spill, veldig enkel. Jeg er ikke så glad i spill, men den liker jeg.

Singstar er også veldig populært nå. Karaoke opplegg. Man får poeng etter hvor flink man er.

Singstar er mer som et produkt fra helvete å regne, enn et spill :-)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...