Gå til innhold

Jenter, synes dere oralsex er godt?

Anbefalte innlegg

Gjest Silina

Jeg synes ikke oralsex er spesielt godt, det gir jo en god følelse, men synes det er best med selve samleie med penis inni, det blir jeg svært kåt av og får mye raskere orgasme. Har inntrykk at kvinner ikke får så lett orgasme ved samleie i motsetning til oralsex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170014-jenter-synes-dere-oralsex-er-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg klarer ikke oralsex.

og takk og lov har det ikke vært savnet av min parner. veldig lurt om gutten sier han ikke liker det, fori alle jenter trur det er det beste en gutt vet.

Det kommer jo an på om du mener å gi eller å få. Selv kunne jeg ikke klart meg uten noen av delene, men mange klarer seg uten både det ene og det andre.

"............................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...