Gjest '!-o-!' Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Har en del sider der jeg gjerne ville at Opera skulle holdt orden på passordene mine, men på et eller annet vis har jeg antakeligvis trykket feil da jeg ble spurt om Opera skulle gjemme passordet, blant annet her på doktor online. Finnes det noen måte det går an å gjøre om dette på, tro? 0 Siter
citoyen Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Javisst. Gå til Preferences > Security, klikk "Manage wand passwords" og slett de sidene du vil gjøre på nytt. Da blir du spurt om du vil lagre passordet neste gang. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Javisst. Gå til Preferences > Security, klikk "Manage wand passwords" og slett de sidene du vil gjøre på nytt. Da blir du spurt om du vil lagre passordet neste gang. Du er et unikum, citoyen, det skal du ha! Tusen, tusen, tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.