Gå til innhold

Sjokoladekakeoppskrift. Hvem er den skyldige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var det som kom med den her:

12 dl hvetemel

9 dl sukker

3 ss kakao

1 ss vaniljesukker

1 ss natron

1 l kefir

200 gr smør

Skulle visstnok være så innmari god...

Hva er dette for noe da? En dårlig spøk? Sjokoladekakeoppskrift fra helvete? Den var gørrvond. Og ikke har jeg tid til å lage ny heller. Pføy.

Skrevet

Eg veit ikkje kven det var. Har ikkje laga den sjølv heller, men den liknar på ei oppskrift ei veninne av meg brukar.

Eg liker saftige, mørke, tunge sjokoladekaker. Det gjer IKKJE ho, og koser seg med kaker som dette.

Smak og behag osv....

Moralen må vel vere å prøve ut nye oppskrifter FØR det er viktig at kaka blir god ;-)

Gjest papirtiger
Skrevet

12 dl mel og 9 dl sukker! Wow..du burde sett tegninga :)

Stek vafler.

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg husker ikke hvem som kom med oppskriften, men jeg har prøvd den og synes den var god...

Det samme synes de jeg serverte den til.

Lagde den etter anbefaling her inne og er fornøyd :)

Skrevet

*LOL* Herregud, du får sagt det! Sitter på jobben og ler så jeg griner... sjokoladekake fra helvette a du! ; ) Hehe..

Det var IKKE min oppskrift assa...

Skrevet

*LOL* Herregud, du får sagt det! Sitter på jobben og ler så jeg griner... sjokoladekake fra helvette a du! ; ) Hehe..

Skrevet

Med litt mer kakao er den knallgod! Særlig med den glasuren som ble beskrevet til.

Men ikke min oppskrift heller... :-)

Skrevet

Hehe. Ja, jeg er ikke god;-) *humrer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...