musikeren Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvem var det som kom med den her: 12 dl hvetemel 9 dl sukker 3 ss kakao 1 ss vaniljesukker 1 ss natron 1 l kefir 200 gr smør Skulle visstnok være så innmari god... Hva er dette for noe da? En dårlig spøk? Sjokoladekakeoppskrift fra helvete? Den var gørrvond. Og ikke har jeg tid til å lage ny heller. Pføy. 0 Siter
Zarine Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Eg veit ikkje kven det var. Har ikkje laga den sjølv heller, men den liknar på ei oppskrift ei veninne av meg brukar. Eg liker saftige, mørke, tunge sjokoladekaker. Det gjer IKKJE ho, og koser seg med kaker som dette. Smak og behag osv.... Moralen må vel vere å prøve ut nye oppskrifter FØR det er viktig at kaka blir god ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 12 dl mel og 9 dl sukker! Wow..du burde sett tegninga Stek vafler. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg husker ikke hvem som kom med oppskriften, men jeg har prøvd den og synes den var god... Det samme synes de jeg serverte den til. Lagde den etter anbefaling her inne og er fornøyd 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 *LOL* Herregud, du får sagt det! Sitter på jobben og ler så jeg griner... sjokoladekake fra helvette a du! ; ) Hehe.. Det var IKKE min oppskrift assa... 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 *LOL* Herregud, du får sagt det! Sitter på jobben og ler så jeg griner... sjokoladekake fra helvette a du! ; ) Hehe.. Det var IKKE min oppskrift assa... 0 Siter
Gemini Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Med litt mer kakao er den knallgod! Særlig med den glasuren som ble beskrevet til. Men ikke min oppskrift heller... :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 *LOL* Herregud, du får sagt det! Sitter på jobben og ler så jeg griner... sjokoladekake fra helvette a du! ; ) Hehe.. Det var IKKE min oppskrift assa... Hehe. Ja, jeg er ikke god;-) *humrer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.