Gå til innhold

Når pressen lyver bevisst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godta at fem mill. muslimer pøses inn i landet? Du trenger ikke gå langt for å finne folk som ivrer for en slik utvikling. Vi har jo minst én her på dol.

Sant nok, men jeg tror de fleste på DOL har forstått at denne fyren ikke er helt rekti' navla, i hvert fall de som har forsøkt å diskutere med ham. En bør nok være hunkjønn, 16 år og ha «problemer» om en skal få noen «forståelse» fra den gærningen.

Folk og dyr forøvrig æ'kke verd en dritt, hvis de ikke er en treue zosialisten eller muslim.

Gjest tilskuer
Skrevet

Godta at fem mill. muslimer pøses inn i landet? Du trenger ikke gå langt for å finne folk som ivrer for en slik utvikling. Vi har jo minst én her på dol.

"Godta at fem mill. muslimer pøses inn i landet? Du trenger ikke gå langt for å finne folk som ivrer for en slik utvikling. Vi har jo minst én her på dol."

Undrer bare på hvor mange er enig med sånne galninger. Når du ser TV-nyhetene kan man tro at dol-tullingen bare er et ekko fra ARK....

Skrevet

For oss som prøver å lære noe her: hva konkret var løgn i innlegget til Kahn?

Han presentasjon som om Israel "gjør noe godt" for palestinerene, er historieforfalskning på samme nivå som David Irwing (eller hva han nå heter). Det er omtrent som å påstå at "nazistene gjorde jødene en tjeneste".

Skrevet

Nå spør du nok om vesentlig mer enn hva Sør kan gi et saklig og sannferdig svar på.

Men mer vås kan nok forventes:)

Jeg ser du fremdeles "lider" av at du bæsjet på leggen vedr. Osiris.

*ler*

Skrevet

Jeg ser du fremdeles "lider" av at du bæsjet på leggen vedr. Osiris.

*ler*

ehhh...?

Er det slikt du mener er å bæsje på leggen, så er jeg litt usikker på hvordan jeg ellers skal vektlegge innleggene dine...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...