Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Det er til å grine av http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/09/419761.html 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Nå har de ikke mer å skrive om nå vettu, så nå må de finne på noe nytt.. Bæsja ganske bra på leggen der ja! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Nå har de ikke mer å skrive om nå vettu, så nå må de finne på noe nytt.. Bæsja ganske bra på leggen der ja! Tenkte mer på de ivrige lik-kikerne enn Petersen som avbildet ;o) 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Tenkte mer på de ivrige lik-kikerne enn Petersen som avbildet ;o) Å ja.. men er det tilfelle da??? Hvordan kan de vite om de leter etter noen? Hvem vil vel se på oppsvulma lik frivillig?? Ikke jeg i hvert fall.. men hadde jeg savna noen hadde jeg nok lett. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Å ja.. men er det tilfelle da??? Hvordan kan de vite om de leter etter noen? Hvem vil vel se på oppsvulma lik frivillig?? Ikke jeg i hvert fall.. men hadde jeg savna noen hadde jeg nok lett. Det er mange morbide interesser blant oss mennesker. Så noen synes sikkert det er kult å se på lik. Forstå det den som kan, jeg kan ikke. Den glippen med Petersen var jo nesten litt festelig ;-) 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Det er mange morbide interesser blant oss mennesker. Så noen synes sikkert det er kult å se på lik. Forstå det den som kan, jeg kan ikke. Den glippen med Petersen var jo nesten litt festelig ;-) Stakkars.. synes den mannen har fått nok pes jeg! Glad jeg ikke er i hans sko nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.