Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte bare det hadde vært intressant å se kor tid dokk debuterte seksuelt? og eventuelt angrer du på hvem du gjorde det med og når?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg angrer ikke på noe, men det var særdeles urutinert å gjøre det der og da og med den dama.

Mary Poppins
Skrevet

Var 14 år første gangen jeg hadde sex. Vi hadde sex 4 ganger i løpet av den natten, og sexen var helt grei egentlig. Dette er noe jeg ikke tenker så mye på så jeg angrer ikke:)

Skrevet

Jeg var 16 år og 3 mnd. Hadde vært sammen med kjæresten i 7 mnd. Jeg angrer absolutt ikke. Det var en fin opplevelse, og kjæresten min (som var 18 år) var en øm og forsiktig elsker.

Skrevet

*kremt* jeg var 13 første gang jeg hadde frivillig sex!

Angrer, njaaa, kunne ha funnet en annen å ha gjort det med da:)

Skrevet

Jeg angrer ikke på noe, men det var særdeles urutinert å gjøre det der og da og med den dama.

jeg var 16, og husker jeg blei skikkelig skuffet..

var dette det de skrøyt av liksom?? hihi.

har heldigvis blitt bedre etter det.

Gjest Skal tidlig krøkes
Skrevet

Jag var vel 7 år da jeg og en i klassen fant ut at vi skulle prøve. var heldigvis mislykket. Etter det ble det vel ikke før jeg var 16.

Skrevet

Var 14 (nesten 15), angrer på både fyr og sted, men det er ikke akkurat noe jeg går rundt og tenker på nå. Dette var jo i den mørkeste middelalder...

Skrevet

Du kan jo fortelle oss litt mere da, sånn at vi får noe å le av ;o)

Du skriver nemlig usedvalig morsomt!

P.s. Hvordan går det med de erotiske novellene dine? Får jeg lese korrektur?

Skrevet

13 (men det "ble liksom ikke noe av/ ikke ordentlig") Neste gang var jeg rett før 15 (eller så hadde jeg akkurat blitt det). Og den opplevelsen angrer jeg ikke på. Hverken sted, tid eller med hvem.

Gjest Goofy75
Skrevet

Har ikke debutert enda jeg, og jeg nærmer meg 30. Er ganske sjenert av meg, spes. overfor jenter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...