Gjest huff lurer litt no ja Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 er det noen som vet hvor man får kjøpt billige batteri til høreapparat her på nette?hadde ei nettside før som var:www.mamut.com/namaudio,men den fant jeg ikke ut at det gikk ant og kjøpåe slike batteri hos fortsatt, håper noen vet. 0 Siter
Sør Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hei, Hva heter batteriene dine? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest huff lurer litt no ja Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hei, Hva heter batteriene dine? Med vennlig hilsen . 0 Siter
Line Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 http://www.gewa.no/horsel/Batterier_renseprodukter_til_horeapparater Her kanskje? Enn så lenge har jeg bare sett en størrelse batterier til høreapparat, men de har kanskje forskjellig styrke? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Vi kjøpte billige batterier til min morfars høreapparat på Clas Ohlson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.