clyde Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 har no vert ilag med damen i 5 uker..eg fikk vite allerede i begynnelsen at hun ikkje va den typen som viftet med kroppen og lå med alle.. og det er helt greit og faktisk veldig flott synst eg.. mn, ikkje vet eg men eg syns eg har vert veldig tolmådig angående berøring og slike ting...eg har ikkje gjort noe som får hun til å ha følt ubehag.. første gang eg va nede på hun va på nyttråsaften, eller vil si morgenen etter..det syntes hun va utrolig deilig..sa hun ihvertfall.. andre gangen va no på torsdag..det og va deilig.. eg forsøkte meg igår på å gå ned men ble avist.. det tok hun en hel måned før hun låg i tanga og topp i sengen, eg får ikkje røre puppene "de er så liten sier hun" vi har enda ikkje hatt sex.. så for å si det sånn da.. hun virker veldig usikker på kroppen sin.. hun sier at hun må stole på personen før hun ligger med de... mn vi har jo vert ilag i 5 uker no og eg har sagt gang på gang de finaste tingene til hun for at hun ska slappe av og ikkje tro noe stygt om meg og at eg kommer til å dumpe hun bare fordi hun har store pupper eller om hun har en valke eller to... sier f.eks at uansett hvor store/små puppene hennes er vil eg like hun og ikkje minst kroppen hennes like mye.. og om hun legger på seg spiller det heller ingen rolle.. mange sånne ting... så spm mitt til dere er egentlig når kan eg prøve å ta opp det å ha sex ? når vi sover ilag føler eg det veldig ubehagelig fordi eg ikkje vet når eg kan ta rundt hun og ikjke og venter alltid på at hun ska ta initiativet til kosing.. tærer litt på meg for eg føler meg så usikker... håper noen gidder å si noe om dette og gjerne gje meg noen råd om hvordan eg ska gå fram med praten slik at hun ikkje føler seg presset på noe vis...for det ønsker eg IKKJE... ønsker i det hele tatt bare noen meninger = takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 dumpe hun fordi hun har store pupper va feil.. mente små pupper 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 litt mer info..... det plager meg og at de fleste guttene springer og prøver seg på hun hver gang vi er ute eller på fest og at hun ikkje er kosete eller noe sånt når vi er på ute.. er alltid meg som oftest som må gå bort å gje hun et kyss... hun er så utrolig flott å se på og bare en så oppegående jente og eg vil bare at hun ska stole såpass mye på meg at hun går til sengs med meg.. eg får ikkje ro i kroppen før den dagen vi ligger sammen.. da først kan eg slappe helt av at det er virkelig meg hun vil ha og ikke noen andre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 dumpe hun fordi hun har store pupper va feil.. mente små pupper Fra Bergen du eller? For det første, hva mente du at du var nede på henne, men ikke har hatt sex ennå? Sex er mye mer enn å ligge sammen. For det andre, om hun er så usikker på seg selv og sex, så burde du absolutt ikke ta opp at du er utålmodig etter samleie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Fra Bergen du eller? For det første, hva mente du at du var nede på henne, men ikke har hatt sex ennå? Sex er mye mer enn å ligge sammen. For det andre, om hun er så usikker på seg selv og sex, så burde du absolutt ikke ta opp at du er utålmodig etter samleie. nede med fingre og tunge mente eg... nei burde gjerne ikkje det...er vel en av grunnene til at eg sender inn her.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Fra Bergen du eller? For det første, hva mente du at du var nede på henne, men ikke har hatt sex ennå? Sex er mye mer enn å ligge sammen. For det andre, om hun er så usikker på seg selv og sex, så burde du absolutt ikke ta opp at du er utålmodig etter samleie. og nei ikkje fra bergen..ka da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
coline Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 nede med fingre og tunge mente eg... nei burde gjerne ikkje det...er vel en av grunnene til at eg sender inn her.. alderen deres fikk jeg ikke med meg? det er vondt å være usikker på seg selv.neste gang ho sier noe om f.eks. puppene så får du bare si at du syntes de er fine du. ikke som de er men bare at de er fine. da er det ikke sikkert ho gidder å ta opp det neste gang. veldig synd at du ikke får ro i kroppen før dere har hatt sex.. det er jo ett dårlig tegn. syntes eller du skal være glad du har henne som kjæreste i første omgang, og vente til hun er klar. og den dagen kommer jo.. bare vær deg selv, kos henne på armen eller kinnet. i håret om så skal være.. så prøver du deg litt fram på det mer intime etterhvert. du ser om hun vil eller ikke. lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 alderen deres fikk jeg ikke med meg? det er vondt å være usikker på seg selv.neste gang ho sier noe om f.eks. puppene så får du bare si at du syntes de er fine du. ikke som de er men bare at de er fine. da er det ikke sikkert ho gidder å ta opp det neste gang. veldig synd at du ikke får ro i kroppen før dere har hatt sex.. det er jo ett dårlig tegn. syntes eller du skal være glad du har henne som kjæreste i første omgang, og vente til hun er klar. og den dagen kommer jo.. bare vær deg selv, kos henne på armen eller kinnet. i håret om så skal være.. så prøver du deg litt fram på det mer intime etterhvert. du ser om hun vil eller ikke. lykke til. md ro i kroppen mente eg det at vi har komt så langt at eg kan føle meg helt sikker på at det er meg hun vil ha og at hun har komt så langt at hun stoler såpass på meg,... som eg skrev så springer det en del karer etter hun.. vi er begge i begynnelsen av 20 årenen.. beklager det, glømte det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei igjen! Synes det er kjempebra at hun stoler såpass på seg selv at hun vil vente til det føles rett. 5 uker er egentlig ingenting, det er bare det skrudde samfunnet nå til dags som har fått en eller annen rar ide om at det skal skje så veldig fort. Hvis du presser på, (komplimenter med den hensikt å få henne til sengs) og hun til slutt gir etter, ødelegger du noe som faktisk er veldig bra med denne jenta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 litt mer info..... det plager meg og at de fleste guttene springer og prøver seg på hun hver gang vi er ute eller på fest og at hun ikkje er kosete eller noe sånt når vi er på ute.. er alltid meg som oftest som må gå bort å gje hun et kyss... hun er så utrolig flott å se på og bare en så oppegående jente og eg vil bare at hun ska stole såpass mye på meg at hun går til sengs med meg.. eg får ikkje ro i kroppen før den dagen vi ligger sammen.. da først kan eg slappe helt av at det er virkelig meg hun vil ha og ikke noen andre.. Hadde hun vært min venninne, og du mener slike ting, ville jeg IHVERTFALL rådet henne til å vente og stole på sine egne følelser. Jeg husker ikke hvor gammel du er i farta, men når du blir eldre så forstår du forhåpentligvis at det er ikke sånn det funker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 md ro i kroppen mente eg det at vi har komt så langt at eg kan føle meg helt sikker på at det er meg hun vil ha og at hun har komt så langt at hun stoler såpass på meg,... som eg skrev så springer det en del karer etter hun.. vi er begge i begynnelsen av 20 årenen.. beklager det, glømte det.. Så etter FEM uker bør hun være sikker på at det er deg hun vil ha, er det for resten av livet du mener da, eller? Etter fem uker kjenner man ikke hverandre en gang. Når dere har sex så blir med ett forholdet seriøst (og dette skal du ikke bruke som et argument for å presse henne, vent litt du nå.), og det er for sent å snu på den måten at man ikke plutselig går tilbake til "før sex"-stadiet liksom. Sex komplikerer ting. Hvorfor vil du ikke heller bruke noen måneder til å bli kjent med henne, og kose dere og være forelsket? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hei igjen! Synes det er kjempebra at hun stoler såpass på seg selv at hun vil vente til det føles rett. 5 uker er egentlig ingenting, det er bare det skrudde samfunnet nå til dags som har fått en eller annen rar ide om at det skal skje så veldig fort. Hvis du presser på, (komplimenter med den hensikt å få henne til sengs) og hun til slutt gir etter, ødelegger du noe som faktisk er veldig bra med denne jenta. nytter ikkje å lure deg skjønner eg setter pris på svarene dine.. bare for å få det på det rene da så har vi kjent hverandre i en 8 måneders tid og vert sammen i 5 uker.. eg gjer hun ikkje komplimenter for å få hun til sengs "hvis det er det du tror" mn fordi hun ikkje ska måtte ha noen bekymringer når det gjelder kroppen hennes når det kommer til meg.. er blitt slik idag ja at sexen kommer veldig fort og gutta ska vere hårfrie og jenten barbert...ikkje spør meg hvorfor.. som eg skrev så er eg og glad for at hun er som hun er bortsett fra at hun har litt komplekser for kroppen sin..og det og er forbanna synd at de fleste jentene teller kalorier og har ett eller annet kompleks med kroppen.... hvis folk mener 5 uker er lite så for eg bare innrette meg etter det eg aner ikkje, eg bare vet det som skjer med veninner og kompiser.. og det med at hun vil ha meg mener eg ikkje for resten av livet nei mn som du kanskje husker så skrev eg at eg trodde ikkje eg hadde dårlig selvtillit mn det ser sånn ut men viser det ikkje blant folk.. og i og med at mange prøver seg på hun må eg bare ha et eller annet bevis på at det er meg hun vil ha..hun sier jo det hele tiden og at hun er så glad for at det er oss og at hun er glad i meg og alt det der men eg vil ikkje føle meg 100% sikker før eg har lagt med hun fordi da VET eg at hun er komt så lang og stoler såpass mye på meg at det er ingen andre for hun..akkurat no.... vet ikkje helt hvordan eg ska forklare det..håper du forstår... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hei igjen! Synes det er kjempebra at hun stoler såpass på seg selv at hun vil vente til det føles rett. 5 uker er egentlig ingenting, det er bare det skrudde samfunnet nå til dags som har fått en eller annen rar ide om at det skal skje så veldig fort. Hvis du presser på, (komplimenter med den hensikt å få henne til sengs) og hun til slutt gir etter, ødelegger du noe som faktisk er veldig bra med denne jenta. og bare så vet det så prøver eg ikkje å presse hun til noe som helst..det skrev eg jo i innlegget.. mn hvis grunnen er at hun ikjke vil ha sex med meg enda er fordi hun er så usikker på kroppen sin så har jo det eg har sagt til hun bare gjort godt for hun regner eg med... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 nytter ikkje å lure deg skjønner eg setter pris på svarene dine.. bare for å få det på det rene da så har vi kjent hverandre i en 8 måneders tid og vert sammen i 5 uker.. eg gjer hun ikkje komplimenter for å få hun til sengs "hvis det er det du tror" mn fordi hun ikkje ska måtte ha noen bekymringer når det gjelder kroppen hennes når det kommer til meg.. er blitt slik idag ja at sexen kommer veldig fort og gutta ska vere hårfrie og jenten barbert...ikkje spør meg hvorfor.. som eg skrev så er eg og glad for at hun er som hun er bortsett fra at hun har litt komplekser for kroppen sin..og det og er forbanna synd at de fleste jentene teller kalorier og har ett eller annet kompleks med kroppen.... hvis folk mener 5 uker er lite så for eg bare innrette meg etter det eg aner ikkje, eg bare vet det som skjer med veninner og kompiser.. og det med at hun vil ha meg mener eg ikkje for resten av livet nei mn som du kanskje husker så skrev eg at eg trodde ikkje eg hadde dårlig selvtillit mn det ser sånn ut men viser det ikkje blant folk.. og i og med at mange prøver seg på hun må eg bare ha et eller annet bevis på at det er meg hun vil ha..hun sier jo det hele tiden og at hun er så glad for at det er oss og at hun er glad i meg og alt det der men eg vil ikkje føle meg 100% sikker før eg har lagt med hun fordi da VET eg at hun er komt så lang og stoler såpass mye på meg at det er ingen andre for hun..akkurat no.... vet ikkje helt hvordan eg ska forklare det..håper du forstår... For det første vil jeg si at det å bli trygg på sin egen kropp er en prosess, og ikke nødvendigvis noe du kan fremskynde ved å gi komplimenter. "hvis folk mener 5 uker er lite så for eg bare innrette meg etter det eg aner ikkje, eg bare vet det som skjer med veninner og kompiser.." Ok nå blir jeg irritert. Du mister jo helt poenget her. UANSETT hva andre sier, så er det dama di som bestemmer hva som er normalt for HENNE. Og det er DET du skal respektere. "og i og med at mange prøver seg på hun må eg bare ha et eller annet bevis på at det er meg hun vil ha..hun sier jo det hele tiden og at hun er så glad for at det er oss og at hun er glad i meg og alt det der men eg vil ikkje føle meg 100% sikker før eg har lagt med hun fordi da VET eg at hun er komt så lang" Sex er ikke noe mål på hvor "langt" man har kommet i et forhold!!! For svært mange er det heller ikke noe mål på hvor mye man vil ha den andre. "og stoler såpass mye på meg at det er ingen andre for hun.." Det kan det fort bli om du ikke omlegger tankegangen din litt brennkvikt. Synes du ikke det er veldig egoistisk av deg, at DU pga din dårlige selvtillit (noe du burde fikse SELV, ikke ved hjelp av henne), begynner å stresse med sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 For det første vil jeg si at det å bli trygg på sin egen kropp er en prosess, og ikke nødvendigvis noe du kan fremskynde ved å gi komplimenter. "hvis folk mener 5 uker er lite så for eg bare innrette meg etter det eg aner ikkje, eg bare vet det som skjer med veninner og kompiser.." Ok nå blir jeg irritert. Du mister jo helt poenget her. UANSETT hva andre sier, så er det dama di som bestemmer hva som er normalt for HENNE. Og det er DET du skal respektere. "og i og med at mange prøver seg på hun må eg bare ha et eller annet bevis på at det er meg hun vil ha..hun sier jo det hele tiden og at hun er så glad for at det er oss og at hun er glad i meg og alt det der men eg vil ikkje føle meg 100% sikker før eg har lagt med hun fordi da VET eg at hun er komt så lang" Sex er ikke noe mål på hvor "langt" man har kommet i et forhold!!! For svært mange er det heller ikke noe mål på hvor mye man vil ha den andre. "og stoler såpass mye på meg at det er ingen andre for hun.." Det kan det fort bli om du ikke omlegger tankegangen din litt brennkvikt. Synes du ikke det er veldig egoistisk av deg, at DU pga din dårlige selvtillit (noe du burde fikse SELV, ikke ved hjelp av henne), begynner å stresse med sex? ok, kanskje eg ordlegger meg litt dårlig... for det første: eg bryr meg ikkje om ka andre sier om hvor lenge tingene bør ta og selfølgelig respekterer eg hun.. e er jo derfor eg IKKJE har gjort noe for at hun ska føle noe ubehag.. eg har latt hun ta initiativet!! og eg har ikkje nevnt sex bortsett fra i begynnelsen da eg sa at hun bare måtte ta tiden hun trengte... nr 2.. eg mener heller ikjke det er et mål å få ligge med hun..mn når tingene er som det er og og sex betyr så mye for hun så er det en bekreftelse ovenfor meg at det er virkelig meg hun vil ha og at hun har "så" stor tiltro til meg at hun vil dette.. nr 3.. eg stresser ikkje med sex, eg bare lurer på når eventuelt "hvis noen andre har hatt det sånn som dette" når folk begynner å mene det at det bør skje noe mer enn bare den vanlige kosingen.. og eg vil ikkje knulle hun bare for å få bedre selvtillit.. da har du misforstått hele inlegget mitt... eg vil/kommer aldrig til verken si eller gjøre noe med hun som hun ikkje vil..sånn er eg bare ikkje,,,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ok, kanskje eg ordlegger meg litt dårlig... for det første: eg bryr meg ikkje om ka andre sier om hvor lenge tingene bør ta og selfølgelig respekterer eg hun.. e er jo derfor eg IKKJE har gjort noe for at hun ska føle noe ubehag.. eg har latt hun ta initiativet!! og eg har ikkje nevnt sex bortsett fra i begynnelsen da eg sa at hun bare måtte ta tiden hun trengte... nr 2.. eg mener heller ikjke det er et mål å få ligge med hun..mn når tingene er som det er og og sex betyr så mye for hun så er det en bekreftelse ovenfor meg at det er virkelig meg hun vil ha og at hun har "så" stor tiltro til meg at hun vil dette.. nr 3.. eg stresser ikkje med sex, eg bare lurer på når eventuelt "hvis noen andre har hatt det sånn som dette" når folk begynner å mene det at det bør skje noe mer enn bare den vanlige kosingen.. og eg vil ikkje knulle hun bare for å få bedre selvtillit.. da har du misforstått hele inlegget mitt... eg vil/kommer aldrig til verken si eller gjøre noe med hun som hun ikkje vil..sånn er eg bare ikkje,,,, Ok. Når det er på tide å gå videre? Når BEGGE er klare for det. Og det kan ta tid. Mye bedre det enn at folk hopper i det før de er klare for det, noe som alt for ofte skjer med unge nå til dags. Det er ikke pga selvtilliten din sier du, men det er jo nettopp det det indirekte er. Hadde du hatt dette behovet for sex som bekreftelse hvis du hadde hatt bedre selvtillit? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ok. Når det er på tide å gå videre? Når BEGGE er klare for det. Og det kan ta tid. Mye bedre det enn at folk hopper i det før de er klare for det, noe som alt for ofte skjer med unge nå til dags. Det er ikke pga selvtilliten din sier du, men det er jo nettopp det det indirekte er. Hadde du hatt dette behovet for sex som bekreftelse hvis du hadde hatt bedre selvtillit? håper ikkje du ser på meg som den drittsekken no og håper det siste innlegget for deg til å skjønne at eg ikjke er det... og til det siste du skrev...nei det hadde eg sikkert ikkje hatt... mn kan ikkje forstå at eg føler meg så usikker heller.. eg har aldrig hatt noe prob med å få meg dame eller noe sånt.. mn mn alle har vel problemer med ett eller annet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 håper ikkje du ser på meg som den drittsekken no og håper det siste innlegget for deg til å skjønne at eg ikjke er det... og til det siste du skrev...nei det hadde eg sikkert ikkje hatt... mn kan ikkje forstå at eg føler meg så usikker heller.. eg har aldrig hatt noe prob med å få meg dame eller noe sånt.. mn mn alle har vel problemer med ett eller annet Ja, var mine svar forgjeves, eller har du begynt å vurdere å tenke i andre baner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Ja, var mine svar forgjeves, eller har du begynt å vurdere å tenke i andre baner? tenke i andre baner?? føler no det at eg ikkje tenker noe galt... leste du ikkje det siste innlegget ??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1115664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 tenke i andre baner?? føler no det at eg ikkje tenker noe galt... leste du ikkje det siste innlegget ??? Ok, syntes ikke det virket som om du oppfattet poengene mine og at fokuserte mest på å overbevise meg om at du ikke tenkte slik du mente jeg påsto. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170059-hvor-lang-tid/#findComment-1116181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.