Gå til innhold

IST.sve - HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvordan får jeg fjernet dette fra PCen min?

Spybot klarer ikke å ta det...

Gjest lille rosinen
Skrevet

ISTsvc, heter denne filen som har lagt seg på PCen min. SPyware...

:-(

Gjest lille rosinen
Skrevet

Prøv å kjør dette lille programmet:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxIstbar.exe

Det har jeg allerede prøvd. Og noe som heter spywareblaster og spybot. I tillegg har jeg AD-Aware... Ingenting av dette klarer å fjerne denne filen.

Fikk denne spywaren for ei stund siden også, og måtte da resette hele PC'en for å bli kvitt det. Tok ikke så lang tid før det la seg inn på PCen igjen...

Noen andre forslag til hva jeg kan prøve bortsett fra å sette opp maskinen på nytt?

Skrevet

Det har jeg allerede prøvd. Og noe som heter spywareblaster og spybot. I tillegg har jeg AD-Aware... Ingenting av dette klarer å fjerne denne filen.

Fikk denne spywaren for ei stund siden også, og måtte da resette hele PC'en for å bli kvitt det. Tok ikke så lang tid før det la seg inn på PCen igjen...

Noen andre forslag til hva jeg kan prøve bortsett fra å sette opp maskinen på nytt?

Prøv og start Pc'en din i sikkerhetsmodus og slett hele mappa C:\Program Files\ISTsvc\

Gjest lille rosinen
Skrevet

Prøv og start Pc'en din i sikkerhetsmodus og slett hele mappa C:\Program Files\ISTsvc\

Hvordan starter jeg i sikkerhetsmodus?

Du har med et skikkelig datageni å gjøre her skjønner du... :-)

Skrevet

Hvordan starter jeg i sikkerhetsmodus?

Du har med et skikkelig datageni å gjøre her skjønner du... :-)

På de fleste maskiner holder du nede F8 under oppstart av maskinen. Da dukker det opp en meny hvor du så velger "Sikkermodus".

På enkelte Compaq og IBM maskiner kan det være en annen tast som skal holdes nede. Se i så fall i manualen.

Gjest lille rosinen
Skrevet

På de fleste maskiner holder du nede F8 under oppstart av maskinen. Da dukker det opp en meny hvor du så velger "Sikkermodus".

På enkelte Compaq og IBM maskiner kan det være en annen tast som skal holdes nede. Se i så fall i manualen.

Prøvd det nå, og det virket ikke... Det er like fullt tilbake når jeg slår maskinen på vanlig modus... :-(

Skrevet

Prøvd det nå, og det virket ikke... Det er like fullt tilbake når jeg slår maskinen på vanlig modus... :-(

Jøss er det mulig?

Vel. Les på denne siden:

http://sarc.com/avcenter/venc/data/adware.istbar.html

Gå til Manual Removal Instructions og prøv så godt du kan å gjøre det som står der. Tydeligvis er det som står om editering av registeret svært viktig.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jøss er det mulig?

Vel. Les på denne siden:

http://sarc.com/avcenter/venc/data/adware.istbar.html

Gå til Manual Removal Instructions og prøv så godt du kan å gjøre det som står der. Tydeligvis er det som står om editering av registeret svært viktig.

Har faktisk klart å finne den siden selv også... Men jeg skjønner meg ikke på PC når det blir så komplisert... Det ble for mye for meg, så jeg droppa det. Men kanskje jeg skal gjøre et forsøk likevel.... Sparer det hvertfall til en annen dag.. Nå er jeg trøtt!

Tusen takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...