Gå til innhold

Jeg vil ha ei sexy berte med personligheten til et takras

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dr. Frankenstein

30

• tigertrollet

3

• jepady

3

• Ade|ina

2

Gjest tjohooo

Hva er det du mener?? At du vil ja en jente som er sexy men som ikke har en bra personlighet? Hvor gammel er du?

"Takras" har liksom bra personlighet de vettu. Klisjeer hele veien. Stakkars fyr. Får håpe han er under 20, da kan det jo enda være håp.

Dr. Frankenstein

Spørsmålet er ikke hvor du finner dem, men hvordan du greier å holde på dem. Du høres ut som en tosk, så du greier det nok ikke.

Jeg prøvde ikke å fornærme deg, men siden du fornærmer meg fortjener du ikke noe utfyllende svar.

Annonse

Dr. Frankenstein

Hva er det du mener?? At du vil ja en jente som er sexy men som ikke har en bra personlighet? Hvor gammel er du?

Jeg vil ha ei jente som har bra personlighet, for meg. Det er jo nettopp det som er poenget.

Det sies jo at man ikke skal generalisere, men det er like gyldig å si at man ikke skal individualisere. Det er forskjell på folk, men folk er også like.

Ofte vil ikke takras være like selvsentrerte og fokusert på egne behov som sexy berter. Derfor vil jeg ha ei sexy berte med personligheten til et takras.

Gjest tjohooo

Jeg vil ha ei jente som har bra personlighet, for meg. Det er jo nettopp det som er poenget.

Det sies jo at man ikke skal generalisere, men det er like gyldig å si at man ikke skal individualisere. Det er forskjell på folk, men folk er også like.

Ofte vil ikke takras være like selvsentrerte og fokusert på egne behov som sexy berter. Derfor vil jeg ha ei sexy berte med personligheten til et takras.

Skjønner tegninga, tror jeg.

Hun skal altså være smellvakker, og fokusert på DINE behov.

Så praktisk.

Enten så må du reise tilbake i tid, eller så må du gå ned på iq-kravene - dersom du har noen.

Annonse

tigertrollet

Bare av nysgjerrighet:

Hvor er du på skalaen? Har du personlighet som et takras eller er du sexy?

I og med at det er enten eller..

;-)

Dr. Frankenstein

Skjønner tegninga, tror jeg.

Hun skal altså være smellvakker, og fokusert på DINE behov.

Så praktisk.

Enten så må du reise tilbake i tid, eller så må du gå ned på iq-kravene - dersom du har noen.

Det er ikke noe alternativ å reise tilbake i tid. Iallfall på nåværende tidspunkt. Da er det mer realistisk med ei sexy berte med personligheten til et takras.

Ellers er det jo klart at et takras vil være mer fokusert på mine behov enn det ei sexy berte mest sannsynlig vil være. Hvilket jo nettopp er poenget.

Og kom faen ikke her å påstå at du er noe bedre enn meg, din jævla hykler!

Gjest hvor sexy er så du da?

Det er ikke noe alternativ å reise tilbake i tid. Iallfall på nåværende tidspunkt. Da er det mer realistisk med ei sexy berte med personligheten til et takras.

Ellers er det jo klart at et takras vil være mer fokusert på mine behov enn det ei sexy berte mest sannsynlig vil være. Hvilket jo nettopp er poenget.

Og kom faen ikke her å påstå at du er noe bedre enn meg, din jævla hykler!

og hvor gammel er så du? unnskyld meg, men du viker veldig ung, etter språkbruken din å dømme...

Dr. Frankenstein

Bare av nysgjerrighet:

Hvor er du på skalaen? Har du personlighet som et takras eller er du sexy?

I og med at det er enten eller..

;-)

Jeg er nok ganske så middelmådig. Så hvis jeg skal ha ei sexy berte, vil det i praksis være jeg som er takraset som vil være nødt til å kompensere med gode personlige egenskaper. Men det har jeg ikke lyst til. Jeg vil at det skal være omvendt. Tips er derfor svært velkomne.

Dr. Frankenstein

og hvor gammel er så du? unnskyld meg, men du viker veldig ung, etter språkbruken din å dømme...

Språkbruken min behøver ikke si noe som helst om alderen min. For alt du vet forteller det ikke om noe annet enn vulgariteten min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...