Gå til innhold

Jeg vil ha ei sexy berte med personligheten til et takras

Anbefalte innlegg

Dr. Frankenstein
Skrevet

Ok, og det er bare denne minoriteten som har en personlighet du kunne leve med?

Hva slags personlighet er det egentlig snakk om her?

Mobbet hele livet pga utseendet sitt, og har ikke respekt for seg selv, så menn med karakterforstyrrelser kan bosse dem rundt som det passer seg uten at de blir kastet ut?

Det er ikke snakk om de ikke skal ha respekt for seg selv. Uansett kjønn er det ingen attraktiv egenskap. Det er mer snakk om at de skal prioritere den andres behov framfor sine.

Og forhåpentligvis, hvor urealstisk det enn måtte være, er det håp for at denne egenskapen ikke bare finnes hos den lille stygge minoritet. Det er jo nettopp det som er poenget med hele innlegget mitt. Håpet om noe bedre. For meg.

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dr. Frankenstein

30

• tigertrollet

3

• jepady

3

• aroma1365380588

2

Gjest tjohooo
Skrevet

Du har åpenbart ikke skjønt det. Hva jeg aller helst vil ha er ikke ei normal jente, med ditto egenskaper. Hva jeg aller helst vil ha er ei sexy berte med personligheten til et takras.

Ja, ja. Drøm søtt :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er ikke snakk om de ikke skal ha respekt for seg selv. Uansett kjønn er det ingen attraktiv egenskap. Det er mer snakk om at de skal prioritere den andres behov framfor sine.

Og forhåpentligvis, hvor urealstisk det enn måtte være, er det håp for at denne egenskapen ikke bare finnes hos den lille stygge minoritet. Det er jo nettopp det som er poenget med hele innlegget mitt. Håpet om noe bedre. For meg.

Skal du sette hennes behov før dine egne også, da?

Skrevet

Så er det jo nettopp ei jente med gode, for meg, personlige egenskaper jeg ønsker, da. I den grad du ikke mener at takras er ensbetydende med dårlige personlige egenskaper, vel og merke. I så fall er jeg dypt uenig med deg.

Problematikken er bare å koble behovet for sexy berter opp mot behovet for gode personlige egenskaper. Derfor ønsker jeg meg, realistisk eller ikke, ei sexy berte med personligheten til et takras.

Så du mener ei sexy berte er ensbetydende med selvopptatt og selvgod, og derfor ikke noe for deg. Mens et mindre pent takras (som du beskriver det som) heller ikke er noe for deg - da disse damene ikke er sexy nok, men kanskje har en bra personlighet. Eller hva mener du egentlig?

Din drøm - med andre ord, er å finne et nydelig nek, som ikke gjør annet enn å føye deg og dine ønsker.

Si meg, sitter du bare å rører eller mener du virkelig dette?

Skrevet

Festlig overskrift... Du kunne kanskje med fordel nyansert den noe ;o)

Jeg går ut fra at du mener du vil ha en jente som er pen både i kropp og sinn? Du generaliserer ganske kraftig her, da...

Du har ikke tenkt over at en menneske med et vakkert sinn også blir vakker å se på når du blir glad i det?

aroma1365380588
Skrevet

"Takras" har liksom bra personlighet de vettu. Klisjeer hele veien. Stakkars fyr. Får håpe han er under 20, da kan det jo enda være håp.

Jeg må nesten le av dere! Synest slett ikke at det er så ille at Dr. Frankenstein ønsker seg en sexy berte med personligheten til et takras.Kan han ikke få ønske seg det da? Skulle han være mindre begavet pga.det? ler...Folk må da få ytre og spørre om hva de vil uten at noen begynner å slenge med leppa om hvor dumt det enn måtte være.Ingen ønsker er dumme. Hvis jeg ønsker meg en mann med stort redskap,eller en sexy en, eller kanskje en underdanig en? er jeg dum da? haha. Gjør ikke det da, for jeg er gift med en mann jeg elsker av hele mitt hjerte. Sludder.. Det er de som kritiserer som er dumme. Lykke til Frankenstein:)

hilsen kvinne 34 år.

Skrevet

og jeg kunne sagt jeg ønsker meg en mann som både er sexy, med bra kropp, humor, velutstyrt, mye penger, snill og omtenksom...

men noen drømmer er jo på en måte urealistiske.

lykke til uansett. håper du iallefall ender opp med en av tingene. spørs hva som veier mest....

Skrevet

Så er det jo nettopp ei jente med gode, for meg, personlige egenskaper jeg ønsker, da. I den grad du ikke mener at takras er ensbetydende med dårlige personlige egenskaper, vel og merke. I så fall er jeg dypt uenig med deg.

Problematikken er bare å koble behovet for sexy berter opp mot behovet for gode personlige egenskaper. Derfor ønsker jeg meg, realistisk eller ikke, ei sexy berte med personligheten til et takras.

Kan du ikke finne deg to jenter da. Den ene kan være ei sexy berte med tomt hode. Den andre kan være takraset med personlighet. Så kan du bare veksle litt mellom dem, etter hva du har lyst til i dag.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes du er for beskjeden i dine ønsker.

Vi damer sier heller "ja takk begge deler" :o).

(Om du mener sexy OG smarte og intelligente damer ikke finnes sier det mest om dine egne erfaringer).

Skrevet

De ER klar over at du kan få begge deler i en person?

Skrevet

Festlig overskrift... Du kunne kanskje med fordel nyansert den noe ;o)

Jeg går ut fra at du mener du vil ha en jente som er pen både i kropp og sinn? Du generaliserer ganske kraftig her, da...

Du har ikke tenkt over at en menneske med et vakkert sinn også blir vakker å se på når du blir glad i det?

Litt tullete innlegg da egentlig, men mange som klager på det ser eg så det engasjerer tydeligvis litt alikevel da eller? :-)

Intressant filosofi/hypotese om det faktisk er slik. De som er sexy utvikler dårlige personlige egenskaper i parfohold fordi de er attraktiv unasett, mens de som er mindre pene kompenserer ved å være flinkere enn de andre i forholdet.

Synes faktisk det er en ganske inntressant ting å diskutere altså. I dyre verden kan du faktisk se eksempler på dette. Aper med "skavanker/misdannelser" kompenserer ved å være veldig dyktige på å sanke mat til flokken foreks..

Så kanskje er det også naturlig at det er slik hos mennesker, at de pene utvikler dårlige egenskaper, mens de mindre pene utvikler gode.

Jeg vet ikke helt om terorien holder, men om denne skulle holde så må man kanskje se om det er slik at fine mennesker alltid avler fine mennesker. Personligheten til et menneske er jo også bestemt av arv, ikke kun miljø/oppvekstvilkår liksom.

Kult at så mange som synes hele innlegget er dustete svarer så mye da :-) Jeg synes egentlig det var det selv, men synes den hypotesen er ganske inntressang altså :-)

Skrevet

Litt tullete innlegg da egentlig, men mange som klager på det ser eg så det engasjerer tydeligvis litt alikevel da eller? :-)

Intressant filosofi/hypotese om det faktisk er slik. De som er sexy utvikler dårlige personlige egenskaper i parfohold fordi de er attraktiv unasett, mens de som er mindre pene kompenserer ved å være flinkere enn de andre i forholdet.

Synes faktisk det er en ganske inntressant ting å diskutere altså. I dyre verden kan du faktisk se eksempler på dette. Aper med "skavanker/misdannelser" kompenserer ved å være veldig dyktige på å sanke mat til flokken foreks.. Så kanskje er det også naturlig at det er slik hos mennesker, at de pene utvikler dårlige egenskaper, mens de mindre pene utvikler gode.

Jeg vet ikke helt om terorien holder, men om denne skulle holde så må man kanskje se om det er slik at fine mennesker alltid avler fine mennesker. Personligheten til et menneske er jo også bestemt av arv, ikke kun miljø/oppvekstvilkår liksom.

Kult at så mange som synes hele innlegget er dustete svarer så mye da :-) Jeg synes egentlig det var det selv, men synes den hypotesen er ganske inntressang altså :-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Synes faktisk det er en ganske inntressant ting å diskutere altså. I dyre verden kan du faktisk se eksempler på dette. Aper med "skavanker/misdannelser" kompenserer ved å være veldig dyktige på å sanke mat til flokken foreks.. Så kanskje er det også naturlig at det er slik hos mennesker, at de pene utvikler dårlige egenskaper, mens de mindre pene utvikler gode.

Dette tror jeg ikke på. Jeg tror ikke man kan si noe om personligheten til en person ut ifra hvordan h*n ser ut.

Skrevet

Du antar at de pene og sexy jentene er mest selvopptatt.

Jeg vil heller si at

blant de som synes det finnes viktigere ting i livet enn hvordan de ser ut, og som ikke oppfatter seg som verdens sentrum, er utseendet fra naturens side noenlunde likelig fordelt.

Det er mange "takras" som er fulle av komplekser og usikkerhet p.g.a. utseendet, og som er minst like selvopptatt som de pene.

Du uttrykker deg på en fordomsfull og spissformulert måte som i tillegg kan misforstås, men egentlig tror jeg de aller fleste er enige med deg i konklusjonen din.

Vi vil ha en partner som både har flott utseende og flott personlighet, og vi ønsker oss ikke en altfor selvopptatt kjæreste.

Min påstand er for øvrig at komplekser kan være vel så selvsentrert som selvtillit. Men det trenger ikke å være sammenheng mellom utseende og komplekser.

Skrevet

Dette tror jeg ikke på. Jeg tror ikke man kan si noe om personligheten til en person ut ifra hvordan h*n ser ut.

Hei,

Jeg vet heller ikke om det faktisk er slik altså, men jeg vet at det er slik i dyreverden. Så da er det egetnlig ikke helt utenkelig at vi har et snev av dette heller, men det vet jeg ikke.Men det er farlige og trekke slike slutninger, utfra rent logiske forklaringer. Det har forsknings resultater vist flere ganger. (Eks barn skal ligge på magen, medisin som er bra for kolestrol minsker risiko for "heart attack". Dette er rene logiske slutninger som ved et impirisk studie har vist seg å være helt feil).

Vi skal jo være mer intektuelle enn dyr da :-) SÅ det er meget mulig dette er helt feil, men det er stor forskjell på å tro å vite. I norge lager vi til og med egne hus fordi som tror :-)

skorpionfisken
Skrevet

Det er mulig du bare får tak i de med personlighet som ett takras (hva nå den personligheten måtte være) når du har slike ønsker.

For en sexy intelligent berte ville nok ikke sett to ganger på deg etter å ha vekslet to ord med deg om du signaliserer en slik holdning.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg må nesten le av dere! Synest slett ikke at det er så ille at Dr. Frankenstein ønsker seg en sexy berte med personligheten til et takras.Kan han ikke få ønske seg det da? Skulle han være mindre begavet pga.det? ler...Folk må da få ytre og spørre om hva de vil uten at noen begynner å slenge med leppa om hvor dumt det enn måtte være.Ingen ønsker er dumme. Hvis jeg ønsker meg en mann med stort redskap,eller en sexy en, eller kanskje en underdanig en? er jeg dum da? haha. Gjør ikke det da, for jeg er gift med en mann jeg elsker av hele mitt hjerte. Sludder.. Det er de som kritiserer som er dumme. Lykke til Frankenstein:)

hilsen kvinne 34 år.

Jeg synes det er respektløst å omtale andre som takras, og jeg mener det sier noe om personen at han omtaler andre i slike termer.

Skrevet

Hvor man finner dem har jeg ikke den fjerneste anelse om, men de finnes.

Hvorvidt de vil ha deg avhenger vel av hva du har å tilby. Jeg kan ikke vise til noen dokumentasjon, men jeg har inntrykk av at utseende betyr mindre for damer enn for menn. Derfor vil jeg tro du har gode sjanser til å kapre et sexy takras hvis du har noen av de typiske egenskapene damer flest setter pris på. Humor, varme, glimt i øyet og alt det der...

aroma1365380588
Skrevet

Jeg synes det er respektløst å omtale andre som takras, og jeg mener det sier noe om personen at han omtaler andre i slike termer.

Jo, er enig at det er stygt å kalle noen for et takras, men det er da ikke ment til en spesiell person her da, ivertfall ikke ennå:)Tror ikke det er ment så ille heller.Ja takras hva er no det? En som ikke ser ut? Eller en som er litt mindre attraktiv? Jeg såg på det spørsmålet som litt "tullete" og tok det ikke så alvorlig.Han mener helt sikkert at han vil ha en sexy, intelligent, og kjærlig jente, og så har han vel funnet noen pene, som ikke har vært så kjærlig og intelligent.Jaja så var det sagt. det var jammen mange svar på dette:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...