Gå til innhold

Jeg vil ha ei sexy berte med personligheten til et takras

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dr. Frankenstein

30

• tigertrollet

3

• jepady

3

• Ade|ina

2

Dr. Frankenstein

Skal du sette hennes behov før dine egne også, da?

Nå var jo poenget at hun skal sette mine behov foran sine egne. Ikke omvendt. Hadde jeg ønsket det omvendt hadde jeg blitt feminist. Hvilket jeg da altså ikke er.

Dr. Frankenstein

Hvor man finner dem har jeg ikke den fjerneste anelse om, men de finnes.

Hvorvidt de vil ha deg avhenger vel av hva du har å tilby. Jeg kan ikke vise til noen dokumentasjon, men jeg har inntrykk av at utseende betyr mindre for damer enn for menn. Derfor vil jeg tro du har gode sjanser til å kapre et sexy takras hvis du har noen av de typiske egenskapene damer flest setter pris på. Humor, varme, glimt i øyet og alt det der...

Ja, det hadde jo vært helt ypperlig. Ingenting ville vært bedre enn at hun finner egenskaper hos meg som gjør at hun tenker mer på mine interesser enn sine egne.

Dr. Frankenstein

Du antar at de pene og sexy jentene er mest selvopptatt.

Jeg vil heller si at

blant de som synes det finnes viktigere ting i livet enn hvordan de ser ut, og som ikke oppfatter seg som verdens sentrum, er utseendet fra naturens side noenlunde likelig fordelt.

Det er mange "takras" som er fulle av komplekser og usikkerhet p.g.a. utseendet, og som er minst like selvopptatt som de pene.

Du uttrykker deg på en fordomsfull og spissformulert måte som i tillegg kan misforstås, men egentlig tror jeg de aller fleste er enige med deg i konklusjonen din.

Vi vil ha en partner som både har flott utseende og flott personlighet, og vi ønsker oss ikke en altfor selvopptatt kjæreste.

Min påstand er for øvrig at komplekser kan være vel så selvsentrert som selvtillit. Men det trenger ikke å være sammenheng mellom utseende og komplekser.

Du kan gjerne si at egenskapene fordeler seg likt mellom de vakre og de stygge. Men poenget er fortsatt at de vakre uansett ikke trenger å akseptere bunnslammet, på noen som helst områder. Og det vet de. Dermed er jeg like langt.

Jeg vil ikke yte mest, men jeg vil likevel ha en sexy berte som yter mer enn hun får tilbake. Altså vil jeg ha en sexy berte med personligheten til et takras.

Annonse

Dr. Frankenstein

Kan du ikke finne deg to jenter da. Den ene kan være ei sexy berte med tomt hode. Den andre kan være takraset med personlighet. Så kan du bare veksle litt mellom dem, etter hva du har lyst til i dag.

For det første oppfyller ikke det mitt primærønske. For det andre trives jeg best med monogami.

Gjest tjohooo

Nå var jo poenget at hun skal sette mine behov foran sine egne. Ikke omvendt. Hadde jeg ønsket det omvendt hadde jeg blitt feminist. Hvilket jeg da altså ikke er.

Ja ok! Men da er det jo ikke noe problem! De fleste "takrasene" jeg har kjent (Merk: er ikke jeg som har hatt den meningen om dem, men diverse folk som har slengt med leppa) har nemlig vært ganske smarte, og når du skriver "personligheten til et takras" trodde jeg selvfølgelig du mente at de skulle være smarte også. (Og det er jo bare å innse, at en slik får du ikke). Men sånn at hun setter dine behov først altså, ja da snakker vi. Det kan du da lett finne. Skjønner ikke hva du klager over.

Dr. Frankenstein

Festlig overskrift... Du kunne kanskje med fordel nyansert den noe ;o)

Jeg går ut fra at du mener du vil ha en jente som er pen både i kropp og sinn? Du generaliserer ganske kraftig her, da...

Du har ikke tenkt over at en menneske med et vakkert sinn også blir vakker å se på når du blir glad i det?

Jeg er glad i kompisene mine. Men det betyr ikke at jeg er kåt på dem og har lyst til å knulle dem. Skjønner du forskjellen?

Dr. Frankenstein

Ja...man vil jo gjerne ha noe som utfyller en selv?

Du viser din sedvanlige fraværende evne til å forstå. Jeg vil ikke han noen som utfyller meg selv. Jeg vil ha ei som gir mer enn hun får, og som likevel gir meg ståpikk hver gang jeg ser henne.

Gjest tjohooo

Du viser din sedvanlige fraværende evne til å forstå. Jeg vil ikke han noen som utfyller meg selv. Jeg vil ha ei som gir mer enn hun får, og som likevel gir meg ståpikk hver gang jeg ser henne.

Er jo det samme som ei som utfyller deg det da!

Annonse

Dr. Frankenstein

Ja ok! Men da er det jo ikke noe problem! De fleste "takrasene" jeg har kjent (Merk: er ikke jeg som har hatt den meningen om dem, men diverse folk som har slengt med leppa) har nemlig vært ganske smarte, og når du skriver "personligheten til et takras" trodde jeg selvfølgelig du mente at de skulle være smarte også. (Og det er jo bare å innse, at en slik får du ikke). Men sånn at hun setter dine behov først altså, ja da snakker vi. Det kan du da lett finne. Skjønner ikke hva du klager over.

Nå er det jo slik at kjønnslivet ikke er særlig rasjonelt. Dermed er det slett ikke gitt at ei smart jente som ser ut som et takras vil dra nytte av nytte av intelligensen sin i kjønnslivet. I kjønnslivet er det i så måte mer nærligende å anta ei sexy berte vil dra nytte av utseende sitt. Iallfall for kvinners del.

Gjest tjohooo

Nå er det jo slik at kjønnslivet ikke er særlig rasjonelt. Dermed er det slett ikke gitt at ei smart jente som ser ut som et takras vil dra nytte av nytte av intelligensen sin i kjønnslivet. I kjønnslivet er det i så måte mer nærligende å anta ei sexy berte vil dra nytte av utseende sitt. Iallfall for kvinners del.

Ok.

Dr. Frankenstein

Er jo det samme som ei som utfyller deg det da!

Nå forstår jeg mer hvorfor du er så vrang. Du har jo rett og slett ikke innsikt!

For det kan jo umulig være slik at ei berte som utfyller meg gir mer enn hun får.

Gjest tjohooo

Nå forstår jeg mer hvorfor du er så vrang. Du har jo rett og slett ikke innsikt!

For det kan jo umulig være slik at ei berte som utfyller meg gir mer enn hun får.

Jo? Det der passer jo perfekt. Du kan være en egoistisk idiot, og hun kan være en dum givende person som gir mer enn hun får, er sammen med en egoistisk idiot og atpåtil synes det er ok. Videre utfyller hun deg med utseende og personlighet. Er du med nå?

Dr. Frankenstein

Jo? Det der passer jo perfekt. Du kan være en egoistisk idiot, og hun kan være en dum givende person som gir mer enn hun får, er sammen med en egoistisk idiot og atpåtil synes det er ok. Videre utfyller hun deg med utseende og personlighet. Er du med nå?

Selve poenget er jo at hun skal tro jeg er verdt prisen hun betaler. Og ei sexy berte vil svært sjelden gi mer enn hun får. Men et takras er derimot mer tilbøyelig til å gi mer enn hun får. Derfor vil jeg ha ei sexy berte med personligheten til et takras.

Gjest tjohooo

Selve poenget er jo at hun skal tro jeg er verdt prisen hun betaler. Og ei sexy berte vil svært sjelden gi mer enn hun får. Men et takras er derimot mer tilbøyelig til å gi mer enn hun får. Derfor vil jeg ha ei sexy berte med personligheten til et takras.

Ja så lenge du ikke har noen krav ift intelligens, tror jeg allerede jeg har et par prospekter til deg her :)

Dr. Frankenstein

Ja så lenge du ikke har noen krav ift intelligens, tror jeg allerede jeg har et par prospekter til deg her :)

Så da blir alt plutselig så veldig mye bedre? Bare det blir avklart at det er de dumme som skal unngjelde? Jævla hykler!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...