Gå til innhold

Jeg vil ha ei sexy berte med personligheten til et takras

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

Så da blir alt plutselig så veldig mye bedre? Bare det blir avklart at det er de dumme som skal unngjelde? Jævla hykler!

Nei, men da kan det faktisk være du har sjans til å oppfylle din lille drøm.

Er jo ikke sikkert de selv ser på seg som dum, gjør det det bedre? (Mest sannsynlig ikke.)

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dr. Frankenstein

30

• tigertrollet

3

• jepady

3

• Ade|ina

2

Dr. Frankenstein

Litt tullete innlegg da egentlig, men mange som klager på det ser eg så det engasjerer tydeligvis litt alikevel da eller? :-)

Intressant filosofi/hypotese om det faktisk er slik. De som er sexy utvikler dårlige personlige egenskaper i parfohold fordi de er attraktiv unasett, mens de som er mindre pene kompenserer ved å være flinkere enn de andre i forholdet.

Synes faktisk det er en ganske inntressant ting å diskutere altså. I dyre verden kan du faktisk se eksempler på dette. Aper med "skavanker/misdannelser" kompenserer ved å være veldig dyktige på å sanke mat til flokken foreks.. Så kanskje er det også naturlig at det er slik hos mennesker, at de pene utvikler dårlige egenskaper, mens de mindre pene utvikler gode.

Jeg vet ikke helt om terorien holder, men om denne skulle holde så må man kanskje se om det er slik at fine mennesker alltid avler fine mennesker. Personligheten til et menneske er jo også bestemt av arv, ikke kun miljø/oppvekstvilkår liksom.

Kult at så mange som synes hele innlegget er dustete svarer så mye da :-) Jeg synes egentlig det var det selv, men synes den hypotesen er ganske inntressang altså :-)

Det er jo ikke tullete for meg, da det er et høyst reellt ønske.

Mitt ønske er utledet blant annet av mine egne personlige erfaringer. De fineste kvinnemenneskene jeg har møtt har vært stygge som få. Problemet er bare at jeg ikke finner dem seksuelt attraktive. Dermed blir det helt håpløst. Man kan jo ikke akkurat gå i mot sin natur. Selv om det er de som forsøker.

Ellers er det jo på det rene at mennesket, i likhet med de andre dyrene, er utstyrt med en seksualitet i all hovedsak fordi vi skal føre slekta videre. Kan du tenke deg hvor laber overlevesesevne mennekset ville hatt dersom knulling ble overlatt til pliktfølelsen? Det er altså en mening i at jeg tenner på sexy berter mer enn jeg tenner på takras. Og Gud, dersom han finnes, er en pervers sadist!

Dr. Frankenstein

Nei, men da kan det faktisk være du har sjans til å oppfylle din lille drøm.

Er jo ikke sikkert de selv ser på seg som dum, gjør det det bedre? (Mest sannsynlig ikke.)

Og da er plutselig alt i orden i din lille hyklerske verden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...