Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en titt på det som er underskrevet med "snodigt" på webmasterforum.

"snodigt" er meg.

Vet du hva det er som har skjedd med det første innlegget mitt der?

Skrevet

Det har vel noe med html-koder og sånt å gjøre?? Når vi kopierer en tekst kopierer vi også kodene, uten at jeg har så voldsomt mye greie på det. Har forstått det sånn at ikke alle sider støtter html-koder og da kommer kodene fram i stedet for f.eks. understreket tekst, farget tekst osv.

Skjønner ikke helt hva du mener, hva var problemet når du la det på webmasterforumet. På graviditet ser jo alt normalt ut.

Skrevet

Det har vel noe med html-koder og sånt å gjøre?? Når vi kopierer en tekst kopierer vi også kodene, uten at jeg har så voldsomt mye greie på det. Har forstått det sånn at ikke alle sider støtter html-koder og da kommer kodene fram i stedet for f.eks. understreket tekst, farget tekst osv.

Skjønner ikke helt hva du mener, hva var problemet når du la det på webmasterforumet. På graviditet ser jo alt normalt ut.

Jeg skrev i spørsmålet "ta en titt på dette" til webmaster:

"Ordene ..... .... er streket under i teksten og har blitt en link som åpnes i denne rammen. Hva skjer?"

Etter at jeg sendte det, så ble det stående en annen link der + mye annet rot.

Graviditetsforum har jeg vel ikke postet på?

Skrevet

Jeg skrev i spørsmålet "ta en titt på dette" til webmaster:

"Ordene ..... .... er streket under i teksten og har blitt en link som åpnes i denne rammen. Hva skjer?"

Etter at jeg sendte det, så ble det stående en annen link der + mye annet rot.

Graviditetsforum har jeg vel ikke postet på?

Du legger ut en link til forum for graviditet, jeg trodde det var i det innlegget på graviditet du har fått link til en side???????

Ordene hanky panky er streket under her og det er blitt en link til en side. Linken åpnes inni denne spalten. Hva har skjedd

Skrevet

Du legger ut en link til forum for graviditet, jeg trodde det var i det innlegget på graviditet du har fått link til en side???????

Ordene hanky panky er streket under her og det er blitt en link til en side. Linken åpnes inni denne spalten. Hva har skjedd

Nei, det er ikke den linken jeg tenker på.

Det er mulig det blir sånn bare hos meg da?

I innlegget til henne jeg linker til, står det to ord som begynner på han.. pan.. ( lar være å skrive di ordene nå for da blir det bare tull, i allefall hos meg)

Disse to ordene er hos meg dobbelt streket under og har blitt til en link.

Er det sånn hos deg?

Skrevet

I innlegget til henne jeg linker til, står det to ord som begynner på han.. pan.. ( lar være å skrive di ordene nå for da blir det bare tull, i allefall hos meg)

Er det sånn hos deg?

Nei, ikke i innlegget på gravditet, det ser helt normalt ut her. I ditt innlegg på webmasterforum blir det til en link til en side med truser.

Skrevet

Nei, ikke i innlegget på gravditet, det ser helt normalt ut her. I ditt innlegg på webmasterforum blir det til en link til en side med truser.

Hjælp! Kanskje jeg har fått virus på maskina da?

Skrevet

Er det sånn hos deg?

Dette er nok virus eller spyware hos deg. Søk gjennom maskinen med Ad-Aware og SpyBot, samt et oppdatert antivirusprogram.

Skrevet

Dette er nok virus eller spyware hos deg. Søk gjennom maskinen med Ad-Aware og SpyBot, samt et oppdatert antivirusprogram.

Dette har skjedd tidligere i uka her også.

Sikkert virus ja.

Har både brannmur og antivirusprogram på maskina, men sikkert ett eller annet som har sviktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...