Gjest Sofakrokdame Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Er det noen som vet om det er skadelig å sitte med den bærbare pc'n i fanget? 0 Siter
Sør Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Skadelig for deg, eller skadelig for PCen? Annet enn varme, er det ikke noe problem. Med vennlig hilsen 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Skadelig for deg, eller skadelig for PCen? Annet enn varme, er det ikke noe problem. Med vennlig hilsen Jeg har hørt at i hvert fall menn skal være forsiktige med dette. Noe forskning viser jo at mobiltelefoner kan påvirke sædkvaliteten, så i hvert fall for laptop'er med trådløs forbindelse er vel dette relevant. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Interessant spørsmål. Jeg har lurt litt på det selv, kjøpte bærbar i romjula og har kasta ut skrivebordet. Har hørt om folk som har fått brannsår på låra uten at de har kjent varmeutviklingen, og jeg kjenner jo at den blir innmari varm noen ganger. Det jeg gjør er at jeg har pcen på et stort atlas, som jeg har på fanget. Prøver å ikke sitte sånn så lenge av gangen, har den litt på salongbordet og litt i sofaen og... Håper du får noen fornuftige svar. 0 Siter
Sør Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har hørt at i hvert fall menn skal være forsiktige med dette. Noe forskning viser jo at mobiltelefoner kan påvirke sædkvaliteten, så i hvert fall for laptop'er med trådløs forbindelse er vel dette relevant. Hei, Trådløse nettverk sender med en liten brøkdel av effekten som mobiltelefoner bruker. Det sagt, når mobiltelefonen er i lommen så sender den jo ikke, så det forekommer meg som sannsynlig at det slettes ikke har noe med radiosending å gjøre, men heller med fysisk påvirkning (slag, osv.) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Sofakrokdame Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Skadelig for deg, eller skadelig for PCen? Annet enn varme, er det ikke noe problem. Med vennlig hilsen Tenker på meg :-) 0 Siter
Gjest Sofakrokdame Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Interessant spørsmål. Jeg har lurt litt på det selv, kjøpte bærbar i romjula og har kasta ut skrivebordet. Har hørt om folk som har fått brannsår på låra uten at de har kjent varmeutviklingen, og jeg kjenner jo at den blir innmari varm noen ganger. Det jeg gjør er at jeg har pcen på et stort atlas, som jeg har på fanget. Prøver å ikke sitte sånn så lenge av gangen, har den litt på salongbordet og litt i sofaen og... Håper du får noen fornuftige svar. Ja, godt og varmt, enig i det. Ser ikke ut til at det er så farlig, kan sitte lenge av gangen jeg da..... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hei, Trådløse nettverk sender med en liten brøkdel av effekten som mobiltelefoner bruker. Det sagt, når mobiltelefonen er i lommen så sender den jo ikke, så det forekommer meg som sannsynlig at det slettes ikke har noe med radiosending å gjøre, men heller med fysisk påvirkning (slag, osv.) Med vennlig hilsen Ja, det er mulig. Mht. varmeutviklingen som beskrives av noen er vel det kanskje hovedgrunnen til at det kan være uheldig for menn. 0 Siter
Gjest Kjekk og grei mann Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Leste rett før jul at sædkvaliteten for menn som har laptopen på fanget kan gå ned. Dette hadde vel noe med varmen og gjøre, hvis jg ikke husker feil. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Så et litt stilig bord her om dagen: http://computerworld.no/index.cfm/fuseaction/artikkel/id/43649 Da blir du ikke varm på magen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.