Gå til innhold

Bærbar pc og plassering.

Anbefalte innlegg

Gjest Sofakrokdame
Skrevet

Er det noen som vet om det er skadelig å sitte med den bærbare pc'n i fanget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skadelig for deg, eller skadelig for PCen?

Annet enn varme, er det ikke noe problem.

Med vennlig hilsen

Jeg er en annen
Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg har hørt at i hvert fall menn skal være forsiktige med dette. Noe forskning viser jo at mobiltelefoner kan påvirke sædkvaliteten, så i hvert fall for laptop'er med trådløs forbindelse er vel dette relevant.

Skrevet

Interessant spørsmål. Jeg har lurt litt på det selv, kjøpte bærbar i romjula og har kasta ut skrivebordet.

Har hørt om folk som har fått brannsår på låra uten at de har kjent varmeutviklingen, og jeg kjenner jo at den blir innmari varm noen ganger. Det jeg gjør er at jeg har pcen på et stort atlas, som jeg har på fanget. Prøver å ikke sitte sånn så lenge av gangen, har den litt på salongbordet og litt i sofaen og...

Håper du får noen fornuftige svar. :)

Skrevet

Jeg har hørt at i hvert fall menn skal være forsiktige med dette. Noe forskning viser jo at mobiltelefoner kan påvirke sædkvaliteten, så i hvert fall for laptop'er med trådløs forbindelse er vel dette relevant.

Hei,

Trådløse nettverk sender med en liten brøkdel av effekten som mobiltelefoner bruker.

Det sagt, når mobiltelefonen er i lommen så sender den jo ikke, så det forekommer meg som sannsynlig at det slettes ikke har noe med radiosending å gjøre, men heller med fysisk påvirkning (slag, osv.)

Med vennlig hilsen

Gjest Sofakrokdame
Skrevet

Med vennlig hilsen

Tenker på meg :-)

Gjest Sofakrokdame
Skrevet

Interessant spørsmål. Jeg har lurt litt på det selv, kjøpte bærbar i romjula og har kasta ut skrivebordet.

Har hørt om folk som har fått brannsår på låra uten at de har kjent varmeutviklingen, og jeg kjenner jo at den blir innmari varm noen ganger. Det jeg gjør er at jeg har pcen på et stort atlas, som jeg har på fanget. Prøver å ikke sitte sånn så lenge av gangen, har den litt på salongbordet og litt i sofaen og...

Håper du får noen fornuftige svar. :)

Ja, godt og varmt, enig i det. Ser ikke ut til at det er så farlig, kan sitte lenge av gangen jeg da.....

Jeg er en annen
Skrevet

Hei,

Trådløse nettverk sender med en liten brøkdel av effekten som mobiltelefoner bruker.

Det sagt, når mobiltelefonen er i lommen så sender den jo ikke, så det forekommer meg som sannsynlig at det slettes ikke har noe med radiosending å gjøre, men heller med fysisk påvirkning (slag, osv.)

Med vennlig hilsen

Ja, det er mulig. Mht. varmeutviklingen som beskrives av noen er vel det kanskje hovedgrunnen til at det kan være uheldig for menn.

Gjest Kjekk og grei mann
Skrevet

Leste rett før jul at sædkvaliteten for menn som har laptopen på fanget kan gå ned.

Dette hadde vel noe med varmen og gjøre, hvis jg ikke husker feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...