Gå til innhold

Har du prøvd Depridix?

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer å prøve
Skrevet

Lurer på erfaringene til noen som har prøvd depridix, et urtepreparat som skal virke positivt mot depresjon..?

Gjest ja,har det
Skrevet

Har prøvd det ja, og trodde det virket i begynnelsen, men var usikker på om jeg hadde en god periode eller om det var pga depridix, eller bare min psyke som spilte inn. Jeg innbilte meg kanskje at den hjalp. Men uansett, jeg sluttet med de etter en liten stund...tror det er veldig individuelt, men syns du skal prøve å se jeg. De skader jo ikke på noen måte!;)

Det sier også at Rosenrot skal være godt for energi! Har prøvd den også jeg... følte det samme med den.

Skrevet

Ja, har prøvd Depridix (og Rosenrot). Ingen virkning i det hele tatt.

Gjest Johannesurt for meg
Skrevet

Merket ikke noen sikker virkning av Depridix.

Jeg bruker isteden Johannesurt. Den virker på meg. Hr brukt den i mange år. Tar et opphold av og til for at den ikke skal miste virkningen. To måneders bruk, to ukers pause eller tre måneders bruk, tre ukers pause.

Gjest Prøv da vel!
Skrevet

Jeg har prøvd Depridix (ikke Rosenrot eller Johannesurt) og oppnådde ingen virkning etter 1 pakke.

Jeg ble litt sur, for jeg har lest om at folk har oppnådd helt utrolige forandringer, de har fått livet sitt tilbake, så tydeligvis er det veldig forskjellig.

Derfor ville jeg prøvd hvis jeg var deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...