Gjest vurderer å prøve Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Lurer på erfaringene til noen som har prøvd depridix, et urtepreparat som skal virke positivt mot depresjon..? 0 Siter
Gjest ja,har det Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har prøvd det ja, og trodde det virket i begynnelsen, men var usikker på om jeg hadde en god periode eller om det var pga depridix, eller bare min psyke som spilte inn. Jeg innbilte meg kanskje at den hjalp. Men uansett, jeg sluttet med de etter en liten stund...tror det er veldig individuelt, men syns du skal prøve å se jeg. De skader jo ikke på noen måte! Det sier også at Rosenrot skal være godt for energi! Har prøvd den også jeg... følte det samme med den. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Ja, har prøvd Depridix (og Rosenrot). Ingen virkning i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Johannesurt for meg Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Merket ikke noen sikker virkning av Depridix. Jeg bruker isteden Johannesurt. Den virker på meg. Hr brukt den i mange år. Tar et opphold av og til for at den ikke skal miste virkningen. To måneders bruk, to ukers pause eller tre måneders bruk, tre ukers pause. 0 Siter
Gjest Prøv da vel! Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 Jeg har prøvd Depridix (ikke Rosenrot eller Johannesurt) og oppnådde ingen virkning etter 1 pakke. Jeg ble litt sur, for jeg har lest om at folk har oppnådd helt utrolige forandringer, de har fått livet sitt tilbake, så tydeligvis er det veldig forskjellig. Derfor ville jeg prøvd hvis jeg var deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.