Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 25 år. jeg har ikke fått mens på kanskje 1,5 måneder. Forrige gang var den kanskje en uke forsinket. Synes det er veldig rart for har alltid brukt å ha regelmessig så sant jeg ikke nettopp har sluttet på p-piller, og det er ikke tilfellet denne gangen. Har ingen muligheter for graviditet, og har ikke stresset i jula. Bruker ikke p-piller nå. Så hvorfor kommer den ikke? Kan det være lavt stoffskifte? Har lagt på meg tre kilo det siste året, men er fortsatt innen for "normal vekt" kategorien. Har tørr hud og en del treg mage. Eller kommer snart alt til å være i gange igjen? Kan noen rope hokus pokus så alt blir som det skal? :) Begynner å bli lettere frustrert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170172-uteblitt-mens-forsinkelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...