Gå til innhold

Rødstrømper - ruinerte parforhold

Anbefalte innlegg

"Tendensen går også i retning av at det er mer akseptabelt for kvinner å gi uttrykk for at de betrakter menn som rene kjønnsobjekter enn motsatt."

Som om det noen gang har vært galt for for kvinner å se på ektemannen som sexobjekt. Makan til tull. Påstanden er kun en illusjon for å gi inntrykk av at kvinner har vært undertrykt i den sammenheng.

Du er underholdende, det skal du ha.

Fortsetter under...

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Prozak

8

• mil1365380270

7

• Jeg er en annen

6

" at det skulle vært omvent - kvinner skulle styrt. At det ikke er forskjell på kvinner og menn. At alle kvinner er ofre. "

Rødstrømper og rabulister har aldri klart utrettet noe som helst gjennom historien. Når rødstrømper blir nevnt i verdenshistorien er det fordi de har laget kvalm. De har nesten ikke utrettet noe som helst i naturvitenskap, statsledelse eller ledelse av store firmaer.

Du får ha meg unnskylt Prozac, helt unødvendig av deg å spille tøffelhelt og mammadalt. Finn deg heller venner blant skikkelige mannfolk.

*flirer*

Gjest KariKruskakli.

"Så du mener rødstrømper foretar sexnekt oftere enn andre? "

Det er bare en antagelse. Hvorfor skulle ei dame som har begynt å hate eller forakte menn, ha sex med menn ?

Hvorfor le av de mentale sår de påfører menn ? Antar ikke at sexnekt fører til mentale sår.

Hvorfor er det morsomt for rødstrømper at noen menn blir impotente ? Hvorfor er det morsomt at de selv kan gjøre sin ektemann impotent ? (Hvis man tror på påstanden til ham vi hørte på.)

Hvorfor går noen rødstrømper (mannehatere) inn i et parforhold når sex ikke var interessant for dem likevel ?

"Hvorfor er det morsomt for rødstrømper at noen menn blir impotente ? Hvorfor er det morsomt at de selv kan gjøre sin ektemann impotent ? (Hvis man tror på påstanden til ham vi hørte på.)"

Er det et slik bilde du har av kvinner?

Da kalles det ikke rødstrømper, men psykopater.

Gjest mannebein

De som lo, lo fordi de hadde humoristisk sans, og ikke for noe annet.

Jeg hadde ledd fordi jeg ikke hadde tatt utalelesen særlig seriøst, men sett på den som en vits.

"De som lo, lo fordi de hadde humoristisk sans, og ikke for noe annet.

Jeg hadde ledd fordi jeg ikke hadde tatt utalelesen særlig seriøst, men sett på den som en vits."

Tja. Han fyren som fortalte dette hadde lang erfaring fra familierådgivning, så jeg tror han baserte uttalelsen på erfaring fra den jobben.

Noen kvinner ser ikke på impotens hos sin samboer/ektemann som noe vondt. Nei, for dem er det en fordel. De vil jo ikke ha sex likevel. De som er tilstrekkelig avstumpet mentalt ler nok også. Ler de etter parforholdet ryker også ?

Gjest KariKruskakli.

"De som lo, lo fordi de hadde humoristisk sans, og ikke for noe annet.

Jeg hadde ledd fordi jeg ikke hadde tatt utalelesen særlig seriøst, men sett på den som en vits."

Tja. Han fyren som fortalte dette hadde lang erfaring fra familierådgivning, så jeg tror han baserte uttalelsen på erfaring fra den jobben.

Noen kvinner ser ikke på impotens hos sin samboer/ektemann som noe vondt. Nei, for dem er det en fordel. De vil jo ikke ha sex likevel. De som er tilstrekkelig avstumpet mentalt ler nok også. Ler de etter parforholdet ryker også ?

Det høres ut som du mener at sex er noe vi skal gi til mannen for å gjøre han en tjeneste.

Akkurat på samme måte som vi skifter bleie på babyer for at de ikke skal bli såre i rompa.

Hvis menn har dette synet på kvinner og sex, så er det jo ikke så rart at kvinnen skygger unna.

Kanskje du bør tenke oss, isteden for bare meg meg meg og tissen min?

Gjest mannebein

Du sier at for deg er en rødstrømpe en mannehater, også spør du hvorfor slike mannehatere er enslige? La meg forklare: Kvinner som hater og forakter menn vil neppe være særlig attraktive for menn. Og kvinner som hater og forakter menn vil neppe ønske seg en mann. Så en slik kvinne er nok mest sannsynlig single. Og noen kvinner lo da en mann fortalte om sitt mislykkede ekteskap hvor han ble avist. Og derfor er de nok enslige, fordi de hater menn (siste episode vet jo vi ingen ting om, kanskje de bare hatet denne ene mannen?) Var det dette du forsøkte å spørre oss om i denne tråden?

Du har forstått poenget meget bra.

Det jeg savner hos veldig mange kvinner er at de ikke bare tar avstand til Ottar-feministenes fanatisme men også til de mindre ekstreme utgavene.

Hvordan skal to mennesker holde ut med hverandre hjemme, når toleransen for ulikheter i et parforhold følger rødstrømpenes lavmål ?

Feminisme har kun grader av intoleranse mot menn.

Annonse

Gjest mannebein

Det høres ut som du mener at sex er noe vi skal gi til mannen for å gjøre han en tjeneste.

Akkurat på samme måte som vi skifter bleie på babyer for at de ikke skal bli såre i rompa.

Hvis menn har dette synet på kvinner og sex, så er det jo ikke så rart at kvinnen skygger unna.

Kanskje du bør tenke oss, isteden for bare meg meg meg og tissen min?

"Det høres ut som du mener at sex er noe vi skal gi til mannen for å gjøre han en tjeneste. Akkurat på samme måte som vi skifter bleie på babyer for at de ikke skal bli såre i rompa."

Da har du misforstått det meste. Men tenk deg et forhold helt uten sex, hvor lenge går det bra tror du ?

Og en ting til: Rødstrømpenes "moral" er jo nettopp at menn har et umettelig behov for sex. Har du fulgt med i Aftenpostens nettutgave om seksualitet, redigert av en kvinnelig psykolog ? Les hva hun skriver. Les henvendelsene hun får fra frustrerte kvinner. Det burde være help mot rødstrømpenes stereotype beskrivelser.

Gjest KariKruskakli.

"Det høres ut som du mener at sex er noe vi skal gi til mannen for å gjøre han en tjeneste. Akkurat på samme måte som vi skifter bleie på babyer for at de ikke skal bli såre i rompa."

Da har du misforstått det meste. Men tenk deg et forhold helt uten sex, hvor lenge går det bra tror du ?

Og en ting til: Rødstrømpenes "moral" er jo nettopp at menn har et umettelig behov for sex. Har du fulgt med i Aftenpostens nettutgave om seksualitet, redigert av en kvinnelig psykolog ? Les hva hun skriver. Les henvendelsene hun får fra frustrerte kvinner. Det burde være help mot rødstrømpenes stereotype beskrivelser.

Jeg tror ikke det er bra med et forhold uten sex.

Men likevel blir det feil å si at vi skal ha sex for å unngå å gjøre mannen steril.

Har aldri falt meg inn.Noe så trist.

Som sagt tror jeg ikke noen vil straffe mannen sin ved å gjøre han impotent.Da er man nok psykopat heller.

Et forhold uten sex, sliter sikkert med helt andre problemer, som like gjerne kan ligge hos mannen, som at jentene er rødstrømper.

Kanskje han sender ut så negative og signaler til kvinnen, at hun mister lysten?

(Forøvrig har jeg ikke lest den artikkelen, men ta ikke alt du leser for den eneste riktige sannheten)

Gjest mannebein

"Hvorfor er det morsomt for rødstrømper at noen menn blir impotente ? Hvorfor er det morsomt at de selv kan gjøre sin ektemann impotent ? (Hvis man tror på påstanden til ham vi hørte på.)"

Er det et slik bilde du har av kvinner?

Da kalles det ikke rødstrømper, men psykopater.

"Er det et slik bilde du har av kvinner?"

Ikke alle selvfølgelig. Hvor mange som har den ene eller annen oppfatning av dette aner jeg ikke. Heldigvis ser det ut til at flere og flere oppdager konsekvensen av forakt mot det andre kjønn.

"Da kalles det ikke rødstrømper, men psykopater."

Forakten trenger ikke være så "synlig". Trenger ikke nødvendigvis være bare psykopater, men rødstrømper kan også ytre mindre "synlig" forakt. Jeg opplever vel alle varianter av feminisme som urovekkende. Og feminismen er kilden til forakten.

La oss ta et eksempel: Hørte en gang en kvinnelig psykologistudent, typisk rødstrømpe, sa om gifte kvinner at de er heltidsprostituerte med bare en kunde. Er den gifte fyren horebukk som gir kona penger ? Er kona hore eller mindreverdig menneske bare fordi hun mangler vanlig jobb og blir forsørget av ektemannen ?

Gjest KariKruskakli.

"Er det et slik bilde du har av kvinner?"

Ikke alle selvfølgelig. Hvor mange som har den ene eller annen oppfatning av dette aner jeg ikke. Heldigvis ser det ut til at flere og flere oppdager konsekvensen av forakt mot det andre kjønn.

"Da kalles det ikke rødstrømper, men psykopater."

Forakten trenger ikke være så "synlig". Trenger ikke nødvendigvis være bare psykopater, men rødstrømper kan også ytre mindre "synlig" forakt. Jeg opplever vel alle varianter av feminisme som urovekkende. Og feminismen er kilden til forakten.

La oss ta et eksempel: Hørte en gang en kvinnelig psykologistudent, typisk rødstrømpe, sa om gifte kvinner at de er heltidsprostituerte med bare en kunde. Er den gifte fyren horebukk som gir kona penger ? Er kona hore eller mindreverdig menneske bare fordi hun mangler vanlig jobb og blir forsørget av ektemannen ?

Det blir likevel feil å kalle henne rødstrømpe.

Det er jo ikke likestilling det prates om her.

Høres mer ut som hun har et forkvaklet forhold til sex.

Svaret på alle spørsmålene dine er nei.

Gjest KariKruskakli.

Jeg tror ikke det er bra med et forhold uten sex.

Men likevel blir det feil å si at vi skal ha sex for å unngå å gjøre mannen steril.

Har aldri falt meg inn.Noe så trist.

Som sagt tror jeg ikke noen vil straffe mannen sin ved å gjøre han impotent.Da er man nok psykopat heller.

Et forhold uten sex, sliter sikkert med helt andre problemer, som like gjerne kan ligge hos mannen, som at jentene er rødstrømper.

Kanskje han sender ut så negative og signaler til kvinnen, at hun mister lysten?

(Forøvrig har jeg ikke lest den artikkelen, men ta ikke alt du leser for den eneste riktige sannheten)

Det skulle selvfølgelig stå impotent, og ikke steril.

Gjest Ugga Bugga

Du har forstått poenget meget bra.

Det jeg savner hos veldig mange kvinner er at de ikke bare tar avstand til Ottar-feministenes fanatisme men også til de mindre ekstreme utgavene.

Hvordan skal to mennesker holde ut med hverandre hjemme, når toleransen for ulikheter i et parforhold følger rødstrømpenes lavmål ?

Feminisme har kun grader av intoleranse mot menn.

Jeg skjønner ikke hva feminisme har med intoleranse mot menn å gjøre. Går ikke feminisme ut på at menn og kvinner skal ha de samme rettighetene?

Annonse

Jeg skjønner ikke hva feminisme har med intoleranse mot menn å gjøre. Går ikke feminisme ut på at menn og kvinner skal ha de samme rettighetene?

Hei,

Feminisme betyr likestilling, og selvsagt ikke noen av de psyke tvangstankene som "mannebein" lider av.

Han er heldigvis ikke representativ for andre enn seg selv, og muligvis noen av de mest ekstreme talibanere.

Med vennlig hilsen

Gjest Ugga Bugga

" at det skulle vært omvent - kvinner skulle styrt. At det ikke er forskjell på kvinner og menn. At alle kvinner er ofre. "

Rødstrømper og rabulister har aldri klart utrettet noe som helst gjennom historien. Når rødstrømper blir nevnt i verdenshistorien er det fordi de har laget kvalm. De har nesten ikke utrettet noe som helst i naturvitenskap, statsledelse eller ledelse av store firmaer.

Du får ha meg unnskylt Prozac, helt unødvendig av deg å spille tøffelhelt og mammadalt. Finn deg heller venner blant skikkelige mannfolk.

"De har nesten ikke utrettet noe som helst i naturvitenskap, statsledelse eller ledelse av store firmaer."

*LOL*

...og dermed er de onde og unyttige, mener du?

Gjest tjohooo

Et forhold uten sex er like mye mannens ansvar.

Menn som blir impotente av den grun har ofte gravd sin egen grav.

"utrettet noe som helst i naturvitenskap, statsledelse eller ledelse av store firmaer."

Det der er så usakelig at det trenger ikke videre kommentar.

"Du får ha meg unnskylt Prozac, helt unødvendig av deg å spille tøffelhelt og mammadalt. Finn deg heller venner blant skikkelige mannfolk"

Apropos usaklig. Så du føler for å komme med uprovoserte og lite intelligente personangrep? Be my guest - men prøv ihvertfall å komme med noe litt mer innholdsrik og gjennomtenkt (du som er så "macho", mener jeg)

"............................"

Jeg synes ikke du skal undervurdere rødstrømpene, de klarer tross alt å kasterere menn bare ved å være til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...