Gå til innhold

Popuper som kjem likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med popupblokker innebygd i IE blir det meste blokkert, men det er eit par som snik seg gjennom likevel - som IKKJE er på "tillate"-lista ("you may have critical errors on your PC" fra serveren casalemedia.com dersom der skulle vere av interesse).

Har einkvan nokon formeining om a) kva som gjer det og b)kva vi kan gjere for å stoppe dei?

Mvh,

Skrevet

Med http://toolbar.google.com og http://toolbar.yahoo.com innebygde "popupkillere" så får jeg aldri slike meldinger :) Yahoo! toolbaren har også et innebygget "Antispyware" program som du kan kjøre med jevne mellomrom.

Javel?

Hmmmmmmm.

Og eg som var så skeptisk til yahoo påhenget, kanskje eg skal gi det ein sjanse da.

Takk for svar :-)

Skrevet

Javel?

Hmmmmmmm.

Og eg som var så skeptisk til yahoo påhenget, kanskje eg skal gi det ein sjanse da.

Takk for svar :-)

Bare hyggelig. Jeg synes Yahoo! påhenget er veldig kjekt. Selv bruker jeg mye Yahoo! email, notepad, epostadresse register, etc. Og alt dette synkroniserer jeg så med Outlook (du trenger et lite program for synkroniseringen). Dermed har jeg tilgang til alle mine epostadresser, notepad meldinger, mine kalender oppføringer, etc. via min Yahoo! konto :)

Skrevet

Virus eller annen skit kanskje?

Er jo første tanken det, men ingenting som vises v scann.

Mystisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...