Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fra DOLitimester Bastian på denne grove generaliseringen, som ikke kan oppfattes som annet enn hets av en folkegruppe.

Det er en skam! Jeg krever utestengelse, sletting, 100 tusen i oppreisning og påstanden kjent død og maktesløs.

*hytter med neven*

Gjest LucySky
Skrevet

...fra DOLitimester Bastian på denne grove generaliseringen, som ikke kan oppfattes som annet enn hets av en folkegruppe.

Det er en skam! Jeg krever utestengelse, sletting, 100 tusen i oppreisning og påstanden kjent død og maktesløs.

*hytter med neven*

Næ! E du trønder, MrKahn! Det hadd' æ itj trudd, nei.

Mannen min og jeg fløy til Gran Canaria sammen med en hel gjeng fulle trøndere fra Gardermoen her om året. De hadde hjemmebrent i baggene, og kjøpte Fanta i ett sett. De var skikkelig drita, og på slutten ble de ubehagelige.

Det var en gjennomført ekkel reise.

Alle drikker jo (nesten alle, da) men kombinasjonen fyll og Kanariøyene er av forskjellige grunner antakelig uimotståelig for trøndere.

E gift me trønder sjøl, æ, sjø. Men vi skal i bil når vi kommer fram, vi, så det begrenser seg sjøl. Fylla, altså. Ev. bare meg som kan bli drita og jeg orker som regel ikke.

:)

Skrevet

*hytter med neven*

Er du trønder, Kahn???

Skrevet

*hytter med neven*

Av en eller annen grunn trodde jeg du var fra Halden-området! Hehe...

Det er trøndere overalt, har jeg funnet ut ;)

Skrevet

Jeg forestiller meg at både herr og fru Kahn er trøndere, men bosatt i Østfold.

Skrevet

Dette er vel ingen overraskelse.

Trodde alle visste at det å reise på ferie med festglade trøndere var forbundet med en viss grad av risiko jeg?

Det skal koste å ha det gøy:-)

Skrevet

Ja, trøndere og nordlendinger er overalt. Til og med på fly :o)

Skrevet

Tror det beste er å forsikre seg om at det ikke er noen andre enn deg i flyet.

"............................."

Skrevet

Men av en eller annen grunn så tror jeg ikke det finnes så mange trønderske piloter.

Og skulle det endre seg, så er det først da det begynner å bli riktig skummelt å fly:-)

Skrevet

Hehe... denne trønderen flyr i alle fall rett som det er, men jeg har til gode å bli lagt i bakken enda ;)

Skrevet

Jeg vet at fruen er trønder, ja. Vet ikke hvorfor jeg trodde den bedre halvdelen var østlending :)

Skrevet

*hytter med neven*

Du er inhabil; gift med en sånn...

Skrevet

HAN er ikke trønder - han er fra Odalen - JEG er trønder - for farsken! :)

Skrevet

TOILPRAT!

Skrevet

Jeg vet at fruen er trønder, ja. Vet ikke hvorfor jeg trodde den bedre halvdelen var østlending :)

Han er fra Odalen - som ShitDiddelyDo

Skrevet

HAN er ikke trønder - han er fra Odalen - JEG er trønder - for farsken! :)

Hehehe... åååh, sånn å forstå!

;o)

Skrevet

Hehe... denne trønderen flyr i alle fall rett som det er, men jeg har til gode å bli lagt i bakken enda ;)

Jeg er nordlending bosatt i trøndelag.....tenk deg den kombinasjonen ;o)

Skrevet

Jeg er nordlending bosatt i trøndelag.....tenk deg den kombinasjonen ;o)

Nordlendinger liker vi!

:oD

Var trønder bosatt i Nordland i noen år jeg og. Litt av en kombinasjon det og ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...