Gå til innhold

din definisjon av "å rote"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hamtidamti

Å slippe/sette fra seg en ting der du står i øyeblikket. Uten å registrere det. Og uten å ense neste gang og neste gang og neste gang, for så å bli overrasket over hvor bomba det ser ut - det var jo strøkent for noen timer siden!

ok....men nå tenkte jeg litt mer på "å rote med....."

Å slippe/sette fra seg en ting der du står i øyeblikket. Uten å registrere det. Og uten å ense neste gang og neste gang og neste gang, for så å bli overrasket over hvor bomba det ser ut - det var jo strøkent for noen timer siden!

Hvor mange menn/damer tar du med deg hjem om kvelden?

*fnis*

Annonse

så sex er ikke med i definisjonen av å rote? hvis en spør om dere skal rote, betyr det kun klining og kosing?

"så sex er ikke med i definisjonen av å rote?"

I min vennegjeng inngår ikke sex i roting nei.

"hvis en spør om dere skal rote, betyr det kun klining og kosing?"

Jeg tror ikke det er så vanlig å spørre om man skal rote på forhånd, det er bare noe som skjer. Hvis man forteller i ettertid at "jeg rota med Magnus igår" da hadde de ikke sex. Alternativt kan man si "det begynte med litt roting også endte vi opp i sengen," da hadde de sex.

Men går det an å rote med kjæresten?

Jeg forbinder "rote" med at man enten kliner med en vilt fremmed, eller med en annen enn kjæresten.

Det er liksom ikke helt "korrekt".

Det tenkte jeg var underforstått. Man roter ikke med kjæresten, bare folk man ikke er sammen med. Og jo det ses vel på som noe "ufint".

Annonse

så sex er ikke med i definisjonen av å rote? hvis en spør om dere skal rote, betyr det kun klining og kosing?

nja.. ingen som har spurt meg om det da, men når jeg omtaler hva jeg har gjort med en person inngår det ikke sex i roting..

Men roting kan jo for all del FØRE til sex da, om noen spør om man vil rote...

Gjest kvinne i 2005

Nei det betyr fremdeles ikke å ha sex med.

I følge min definisjon så betyr det det. Jeg tror at hvis en 18-åring hadde hadde fortalt meg at hun hadde rota med en gutt, ville jeg tenkt kyssing. Men hvis noen sa at en 35-åring "dreiv og rota med naboen", ville jeg tolket det som at de hadde sex, men ikke var sammen. Men jeg bruker det uttrykket svært lite da, og hører det ikke så ofte heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...