Gå til innhold

Å finne en ons

Anbefalte innlegg

Gjest kåt i dag
Skrevet

Jeg er en dame, og nå lurer jeg på om jeg skal finne en mann på nettet heller enn å gå på byen. Noen som har erfaring, og hva bør man passe seg for.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

6

• Mary Poppins

5

• Spirello

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

vet ikke om det er så lett å finne en ons by byen på en tirsdag. Men jeg er aldri ute på tirsdager så det kan godt hende jeg tar feil.

Skrevet

vet ikke om det er så lett å finne en ons by byen på en tirsdag. Men jeg er aldri ute på tirsdager så det kan godt hende jeg tar feil.

mente "på byen" gikk litt for i skrivingen :)

Skrevet

Hvorfor ikke gå på kondomeriet og kjøp deg en digg vibrator??? HVorfor risikere å bli voldtatt, banka, smitta av ulumskheter og for å ikke nevne drept??

Det KAN skje.. Ville aldri blitt med en jeg ikke kjenner hjem...

men smaken er som baken. finn en på eroschat, si du vil på hotell, få riktig navn og sjekk det tilfelle... Møt han ute og se an fyren.

Godt knull! ; )

(Ehh.. kan man si det?)

Skrevet

Hvorfor ikke gå på kondomeriet og kjøp deg en digg vibrator??? HVorfor risikere å bli voldtatt, banka, smitta av ulumskheter og for å ikke nevne drept??

Det KAN skje.. Ville aldri blitt med en jeg ikke kjenner hjem...

men smaken er som baken. finn en på eroschat, si du vil på hotell, få riktig navn og sjekk det tilfelle... Møt han ute og se an fyren.

Godt knull! ; )

(Ehh.. kan man si det?)

helt enig med deg, skjønner ikke hvporfor folk tar en sånn risiko å bli med noen ukjente hjem når man heller kan bruke en digg vibrator:0)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å finne en person på nettet i kveld og møte henne den samme kvelden. Jeg ville sørget for å bli kjent med jenta via nettet først, og det er ikke gjort på noen timer.

For deg er det enda farligere. Jenter bør være forsiktige på nettet. Men hvis du gir faen i sikkerheten bør du klare å finne noen på 20 minutter om du stikker inn på Spray.no.

Skrevet

helt enig med deg, skjønner ikke hvporfor folk tar en sånn risiko å bli med noen ukjente hjem når man heller kan bruke en digg vibrator:0)

Samme tenker jeg. Hvorfor orker jeg å dra med meg nye damer hjem fra byen hver helg når jeg kan bruk høyrehånda eller en appelsin med hull i?

"..........................."

Skrevet

Samme tenker jeg. Hvorfor orker jeg å dra med meg nye damer hjem fra byen hver helg når jeg kan bruk høyrehånda eller en appelsin med hull i?

...NY dame...HJEM fra byen....HVER helg...?????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Makaroni. Termos med kokt makaroni!

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å finne en person på nettet i kveld og møte henne den samme kvelden. Jeg ville sørget for å bli kjent med jenta via nettet først, og det er ikke gjort på noen timer.

For deg er det enda farligere. Jenter bør være forsiktige på nettet. Men hvis du gir faen i sikkerheten bør du klare å finne noen på 20 minutter om du stikker inn på Spray.no.

Men er ikke du en høflig ung mann da, SDD - som tar på deg å hjelpe kvinner i nød?

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men er ikke du en høflig ung mann da, SDD - som tar på deg å hjelpe kvinner i nød?

;o)

Jo, jeg vurderte faktisk å være behjelpelig over her nå, men jeg skal på hockeykamp i kveld! :)

Skrevet

...NY dame...HJEM fra byen....HVER helg...?????

Jaja...ikke nå lenger, da. Jeg har ikke vært singel på snart 3 år :-)

Skrevet

Makaroni. Termos med kokt makaroni!

Høres bedre ut enn en boks full av levende meitemark i hvert fall...

(Et lite "tips" jeg fikk av noen andre her på DOL for et par dager siden.....:-)

Skrevet

Jaja...ikke nå lenger, da. Jeg har ikke vært singel på snart 3 år :-)

....å, så du snakker om gode gamle dager altså....;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres bedre ut enn en boks full av levende meitemark i hvert fall...

(Et lite "tips" jeg fikk av noen andre her på DOL for et par dager siden.....:-)

Hmmm, levende meitemark hørtes relativt lite sjarmerende ut.

Må ha vært Sør som foreslo det der! :)

Skrevet

Jo, jeg vurderte faktisk å være behjelpelig over her nå, men jeg skal på hockeykamp i kveld! :)

*klask i panna*

Her kan du få marinert laksen, også drar du på hock...

næmmenfan...

*stum*

Skrevet

Hmmm, levende meitemark hørtes relativt lite sjarmerende ut.

Må ha vært Sør som foreslo det der! :)

he-he...nei det var faktisk en av damene her.

Og da mener jeg ikke Sør...:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*klask i panna*

Her kan du få marinert laksen, også drar du på hock...

næmmenfan...

*stum*

Man må prioritere. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

he-he...nei det var faktisk en av damene her.

Og da mener jeg ikke Sør...:-)

Dolkjærringer, altså. Er det ikke det ene så er det det andre!

Skrevet

Dolkjærringer, altså. Er det ikke det ene så er det det andre!

Her finner du alle ytterligheter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...