Gå til innhold

Å finne en ons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme tenker jeg. Hvorfor orker jeg å dra med meg nye damer hjem fra byen hver helg når jeg kan bruk høyrehånda eller en appelsin med hull i?

"..........................."

"Samme tenker jeg. Hvorfor orker jeg å dra med meg nye damer hjem fra byen hver helg når jeg kan bruk høyrehånda eller en appelsin med hull i?2

Ingen grunn til å svare spydig da. Selvsagt er det bedre med ekte vare men jeg velger heller en vibrator isteden for å risikere å bli voldtatt eller liknende. Bare min personlig mening det der.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

6

• Mary Poppins

5

• Spirello

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor ikke gå på kondomeriet og kjøp deg en digg vibrator??? HVorfor risikere å bli voldtatt, banka, smitta av ulumskheter og for å ikke nevne drept??

Det KAN skje.. Ville aldri blitt med en jeg ikke kjenner hjem...

men smaken er som baken. finn en på eroschat, si du vil på hotell, få riktig navn og sjekk det tilfelle... Møt han ute og se an fyren.

Godt knull! ; )

(Ehh.. kan man si det?)

Eh......hvis hun går hjem for å få sex, hvor store sjanser er da for voldtekt????????

Skrevet

"Samme tenker jeg. Hvorfor orker jeg å dra med meg nye damer hjem fra byen hver helg når jeg kan bruk høyrehånda eller en appelsin med hull i?2

Ingen grunn til å svare spydig da. Selvsagt er det bedre med ekte vare men jeg velger heller en vibrator isteden for å risikere å bli voldtatt eller liknende. Bare min personlig mening det der.

Jeg var da vel heller ikke spydig, men humoristisk.

Se: ":-)"

"............................"

Skrevet

....å, så du snakker om gode gamle dager altså....;-)

Gode og gode, fru Blom - det er vel en definisjons- og vurderingssak :-)

Skrevet

Jeg var da vel heller ikke spydig, men humoristisk.

Se: ":-)"

okay da :-)

Skrevet

Finn han på byen. Da vet du ihvertfall litt mer om hvem du tar med deg hjem enn en du chatter med som kan være hvem som helst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heia Frisk/Asker!

Vi slo dem. Helvetes møkkalag dette TIK. Ufine lømler av noen spillere. Nesten like ille som VIF når de ligger under. :)

Skrevet

vet ikke om det er så lett å finne en ons by byen på en tirsdag. Men jeg er aldri ute på tirsdager så det kan godt hende jeg tar feil.

.......men på fredager går det som smurt................

Skrevet

Samme tenker jeg. Hvorfor orker jeg å dra med meg nye damer hjem fra byen hver helg når jeg kan bruk høyrehånda eller en appelsin med hull i?

Når du har deg med en ukjent så vet du aldri hva du får da.. : ) man kan få en halvlapp femcm! Hehe...

Det følger med orgasme-garanti med vibrator. + at du kan få så mange orgasmer du bare vil! ; ) Det blir ikke noe klin, man slipper å prate.. Man slipper å unnskylde seg når man er feridg og ikke vil oppgi telefonnummer...

Skrevet

Eh......hvis hun går hjem for å få sex, hvor store sjanser er da for voldtekt????????

Går hjem til mannen sin mener du??? Virker som denne fruen er singel spør du meg... Hvorfor skal hun ellers leite etter et knull på nettet?

Det er fullt mulig å bli voldtatt hjemme hos seg selv..

Skrevet

Vi slo dem. Helvetes møkkalag dette TIK. Ufine lømler av noen spillere. Nesten like ille som VIF når de ligger under. :)

Synes alltid TIK har spilt veldig "griespill" Husker mang en kamp mot M/S, stakkar. TIK er verre enn VIF selvsagt :-).

Gratulerer med seieren, synd med han som ble skadet ("Bie" er det vel),og måtte opereres.

Skrevet

Nei, det er ikke TIK som er nesten like ille som VIF, må i tilfelle være omvendt:-) TIK er noen ordentlige "grisespillere".

Gratulerer med seieren da! Synd med han som ble skadet og måtte opereres.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er ikke TIK som er nesten like ille som VIF, må i tilfelle være omvendt:-) TIK er noen ordentlige "grisespillere".

Gratulerer med seieren da! Synd med han som ble skadet og måtte opereres.

Ja, det var ikke noe vakkert syn. Brakk lårhalsen og det spørs om han ikke er ferdig som hockeyspiller.

Skrevet

Når du har deg med en ukjent så vet du aldri hva du får da.. : ) man kan få en halvlapp femcm! Hehe...

Det følger med orgasme-garanti med vibrator. + at du kan få så mange orgasmer du bare vil! ; ) Det blir ikke noe klin, man slipper å prate.. Man slipper å unnskylde seg når man er feridg og ikke vil oppgi telefonnummer...

Joda, det er to forskjellige ting teknisk sett. Det kommer an på hvor interessert man er i mennesker også, tror jeg. For å ha ONS så må man nesten ha litt av det også.

".........................."

Skrevet

Spiser du appelsinen etterpå?

Skrevet

Spiser du appelsinen etterpå?

Jeg spiser den først.

Skrevet

Jeg spiser den først.

Jeg ler så jeg skriker.

Skrevet

Går hjem til mannen sin mener du??? Virker som denne fruen er singel spør du meg... Hvorfor skal hun ellers leite etter et knull på nettet?

Det er fullt mulig å bli voldtatt hjemme hos seg selv..

Beklager det gikk litt for fort, jeg mente at hvis hun går hjem med en mann (enten til ham eller henne), for å få sex så blir det ikke voldtekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...