Gjest dårlig ånde Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 er det noen som har råd til hva man kan gjøre mot dårlig ånde?? jeg pusser tennen flere ganger daglig... 0 Siter
Gjest moralsiten Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg tviler på at stavekontroll hjelper mot akkurat det, men likevel. 0 Siter
LK22 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg tviler på at stavekontroll hjelper mot akkurat det, men likevel. ja noen må henge seg opp i det og? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Pusse/skrape tungen, og ta sinktilskudd. 0 Siter
Gjest Tannpleier Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Skrape eller pusse tunga kan hjelpe, men også regelmessig bruk av tanntråd, bakteriene i mellomromma danner lukt hvis de ligger over lang tid og lager betennelse... En annen ting du kan prøve er å skylle med Corsodyl en gang i blandt... Har du sjekka om mandlene dine er gode? Det kan komme lukt derfra... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.