venninde Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Har en Nokia telefon jeg må bytte batteri på. Fikk et "nytt" batteri min søster hadde hatt liggende i ca 2 år, men aldri brukt. Har nå satt det inn, men telefonen lar seg ikke slå på, er het død. Har satt den til lading men vet ikke om telefonen lader avslått.Kan noen svare meg på det? Tror dere jeg må kjøpe nytt batteri, eller går det å lade det i en butikk eller noe, slik at jeg får det i gang igjen. Som sagt er det nytt men har ligget lenge. Det har samme spesifikasjoner som det gamle. Takk for svar 0 Siter
tiliti Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Den skal lade avslått ja, da bruker det vanligvis komme en bitteliten sånn grå batteriladebildedings i vinduet selv om telefonen er av, iallefall på de eldre modellene. De nyere har jeg ikke erfaring med. 0 Siter
venninde Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Den skal lade avslått ja, da bruker det vanligvis komme en bitteliten sånn grå batteriladebildedings i vinduet selv om telefonen er av, iallefall på de eldre modellene. De nyere har jeg ikke erfaring med. Takk for svar. Løper nå ned for å se om det er en batteriladebildedings i vinduet på den. venninde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.