Gå til innhold

Jeg gidder ikke mer snart..

Anbefalte innlegg

Gjest møkklei

Jeg blir så lei av krangel heime...Jeg pendler mellom mammaog pappa..Av en eller annen merkelig grunn lbir det alltid krangel med mamma når jeg har vært hos pappa...

Kanskje det har noe å gjøre med at pappa alltid slenger dritt og sliter på meg når jeg er der..Dette påvirker meg..Og jeg gjør det samme mot mamma..Da får jeg alltid høre at jeg er så lik faren min og at hun skilte seg fra denne d ritt-slenginga..

Men jeg kan ikke noe for det..Det blir bare sånn..

Jeg tror jeg hadde hatt godt av å flytte ut, egentlig..Blir gal snart...!!!

Er det noen som har det som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17031-jeg-gidder-ikke-mer-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest møkklei

mamma og pappa burde snakket sammen virker det som..men det er kansje vanskelig? du må ikke finne deg i å være mellommann for kranglingen deres! si ifra - snakk om problemet istedenfor å skjule at du er lei deg, og "kaste dritt".

Det er ikke foreldrene mine som krangler..Det er jeg og mamma..

Anyway, vi er venner nå..Når mamma blir sint, så sier hun mye hun ikke mener..Og det er hun klar over selv..Både jeg og henne skværet opp igår kveld.

Det er én ting som er positivt med mamma; og det er at hun aldri er langsint. Det går alltid over etter en stund..

Selv om jeg og mamma krangler noen ganger, så er hun god å ha..Sånn er det bare..Hun kommer alltid til å være der for meg, og det må jeg ta vare på..

:-)

Gjest litenmeg

Det er ikke foreldrene mine som krangler..Det er jeg og mamma..

Anyway, vi er venner nå..Når mamma blir sint, så sier hun mye hun ikke mener..Og det er hun klar over selv..Både jeg og henne skværet opp igår kveld.

Det er én ting som er positivt med mamma; og det er at hun aldri er langsint. Det går alltid over etter en stund..

Selv om jeg og mamma krangler noen ganger, så er hun god å ha..Sånn er det bare..Hun kommer alltid til å være der for meg, og det må jeg ta vare på..

kjempefint!! godt å høre at dere kan snakke ut om vanskelige ting!! *klem*

Gjest møkklei

kjempefint!! godt å høre at dere kan snakke ut om vanskelige ting!! *klem*

Egentlig er det bare filleting jeg og mora mi krangler om, sånne typiske mor-datter-diskusjoner som er helt meningsløse..Men det går seg vel til jo eldre vi blir..Håper jeg..:)

*Klem til deg også*

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Fint at du setter ord på det mange opplever når mor og far bor på hvert sitt sted.

Nå forsto jeg på kommentaren din at du og din mamma hadde fått snakket ut om saken.

Er det ide for deg å spørre foreldrene dine til råds om hvordan du kan slippe å komme i lojalitetskonflikt mellom foreldrene dine.

Å slenge dritt til hverandre skaper et dårlig samarbeidsklima.

Jeg tror du vil hjelpe foreldrene dine ved å konfrontere dem med dine reaksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...