Gå til innhold

Frustrert fruer dårlig erstatning for Judging Amy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne sikkert likt den serien en annen dag, men den var jo ingenting mot judging Amy.

Og hvorfor må de være så fordømt modellvakker og syltynn?? Jeg vedder på at i et boligtun med flere husmødre, vil ihvertfall en av dem være kraftig. HA!! Jeg liker best realistiske serier....

Ja, jeg er en tv-slave.

Skrevet

savner også Judging Amy. Hadde glemt at det var slutt for en periode og skulle sette meg ned og kose meg foran serien og så var den ikke der.

*sur*

Skrevet

Jeg likte den, jeg. Småmorsomt til tider, og noen overraskende poenger. Kunne kanskje vært flere tykke damer, men pytt. Jeg synes det er godt å se at damer på min egen alder ikke nødvendigvis må se ut som tanter:-)

Skrevet

Jeg likte den, jeg. Småmorsomt til tider, og noen overraskende poenger. Kunne kanskje vært flere tykke damer, men pytt. Jeg synes det er godt å se at damer på min egen alder ikke nødvendigvis må se ut som tanter:-)

Jeg synes det er vondt at vi alle må være toppmodeller for å være skuespillere. Trenger ikke å være tantete for å ikke være toppmodell....

Skrevet

Kjedelig...!

Men er ikke Amy fan heller da.. Orker ikke den ekle ungen hennes.

CSI er det her hver tirsdag!

Gjest tjohooo
Skrevet

Hun som satte fyr på gardina, hvilke filmer/serier har hun spilt i før? Var noe som var så kjent med henne, men husker ikke hvor jeg har sett henne før.

Skrevet

Hun som satte fyr på gardina, hvilke filmer/serier har hun spilt i før? Var noe som var så kjent med henne, men husker ikke hvor jeg har sett henne før.

Var ikke det Lois Lane da? Jeg tror det.

Skrevet

Ja, enig i at det var en elendig erstaning for Judging Amy. Og synes det var irriterende med fortellerstemmen til hun døde damen...

Skrevet

Dama til Superman. Lois Lane. I tv-serien. Men synes hun ligner på hun ene i Blush, jeg.

Skrevet

Jeg synes det er vondt at vi alle må være toppmodeller for å være skuespillere. Trenger ikke å være tantete for å ikke være toppmodell....

Sånn er det nå engang i amerikanske serier. Det er stort sett bare i komiseriene man ser overvektige mennesker.

Slanke var de, de frustrerte fruene, men jeg synes da ikke de så ut som toppmodeller.

Skrevet

Sånn er det nå engang i amerikanske serier. Det er stort sett bare i komiseriene man ser overvektige mennesker.

Slanke var de, de frustrerte fruene, men jeg synes da ikke de så ut som toppmodeller.

Hun med det røde håret er da ikke spesielt pen hvertfall! Synes hun ser skummel ut!

Skrevet

Hun med det røde håret er da ikke spesielt pen hvertfall! Synes hun ser skummel ut!

Mmm, gørrskummel! Har du også sett Melrose place? ;-)

Skrevet

Nei, jeg så aldri Melrose Place...

Skrevet

Nei, jeg så aldri Melrose Place...

Ok. Hun var med der også, og der var hun _virkelig_ skummel.

Gjest tjohooo
Skrevet

Var ikke det Lois Lane da? Jeg tror det.

Jaaa selvfølgelig .. :D

Gjest rutangis netu
Skrevet

Melrose Place - var det den serien hvor Jennifer Aniston spilte? Nei, nå blander jeg, hva het den blonde dama da, som ble kjent i den serien?

Tror jeg så på den innimellom nemlig. *graver dypt i hukommelsen*

Skrevet

Jeg synes den var morsom. At damene var modellvakre og barbieaktige var vel en del av virkemidlene. Det samme med nabolaget; ikke et gresstrå som lå skeivt i den gata der, nei. Jeg har ikke lest noe om serien, men jeg gikk ut i fra at settingen var at under det polerte nabolaget dukker ulike ulumskheter opp ??

Judging Amy har vært kjedelie greier, det lille jeg har sett.

Skrevet

Spilte ikke hun en fullstendig nutcasedame der?

Skrevet

Syntes det var helt ok jeg. Selv om jeg liker Amy godt. ;)

Skrevet

Melrose Place - var det den serien hvor Jennifer Aniston spilte? Nei, nå blander jeg, hva het den blonde dama da, som ble kjent i den serien?

Tror jeg så på den innimellom nemlig. *graver dypt i hukommelsen*

Du tenker nok på Heather Locklear, som ble hentet inn for å redde seertallene til Melrose Place, akkurat som hun senere ble det med Spin City.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...