Gå til innhold

Frustrert fruer dårlig erstatning for Judging Amy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den var både underholdende og morsom, jeg. Gleder meg til fortsettelsen!

Denne serien er en helt annen sjanger enn Judging Amy, så kanskje det var sjangerforventingene som ødela seeropplevelsen din litt?

Hvis det for øvrig er realisme du er ute etter i TV-serier, er det da nok av ting å plukke på i Judging Amy også.

Jeg går etter underholdningsfaktoren når jeg velger serier.

Men jeg skulle selvsagt gjerne hatt _både_ Judging Amy og Frustrete Fruer.

Skrevet

Fikk ikke det beste inntrykket av serien, men skal se neste episode likevel.

Skrevet

Spilte ikke hun en fullstendig nutcasedame der?

Jo, hun spilte en lege som både var slem og gal i Melrose Place.

Skrevet

Synes Judging Amy er meget bra.

Men likte den nye serien også:) Synes den var morsom..

Vennlig hilsen,

Skrevet

NÆÆÆI !!! Det var en knallgod erstatning for det andre mølet *dukker' dukker* og dukker* vet "hele" DOL elsker Amy

Skrevet

Spilte ikke hun en fullstendig nutcasedame der?

Ble ikke de fleste der ganske nutcase i løpet av de siste sesongene?

Men Kimberly var vel en av de få som hadde en diagnose. Og dessuten ble spilt av en som hadde visse evner som skuespiller.

Skrevet

NÆÆÆI !!! Det var en knallgod erstatning for det andre mølet *dukker' dukker* og dukker* vet "hele" DOL elsker Amy

Jeg er 100% enig med deg, selv om jeg er Amy-fan.

Den nye serien virker godt laget, med fiffige overganger og glimrende skuespillerprestasjoner.

Og den rødhårede matsnobbete fasadeopptatte fruen er ubetalelig godt skildret.

Skrevet

Jeg er 100% enig med deg, selv om jeg er Amy-fan.

Den nye serien virker godt laget, med fiffige overganger og glimrende skuespillerprestasjoner.

Og den rødhårede matsnobbete fasadeopptatte fruen er ubetalelig godt skildret.

Ja, jeg er helt enig i det han journalisten skrev; litt sånn svart humor, hverdagslig med Twin Peaks faktor over seg.. Jeg gleder meg til å følge fortsettelsen. Amy er for meg "søtsuppe uten humor". Marcia Cross gjør en god figur i rollen som forøvrig også er svært "realistisk" (realistisk satt på spissen) Hun gjorde en god rolle i M P også syntes jeg. *tirsdagskveldene er herved opptatt* :-)

Skrevet

Ja, jeg er helt enig i det han journalisten skrev; litt sånn svart humor, hverdagslig med Twin Peaks faktor over seg.. Jeg gleder meg til å følge fortsettelsen. Amy er for meg "søtsuppe uten humor". Marcia Cross gjør en god figur i rollen som forøvrig også er svært "realistisk" (realistisk satt på spissen) Hun gjorde en god rolle i M P også syntes jeg. *tirsdagskveldene er herved opptatt* :-)

Ja, hvis jeg skal være ærlig, synes ikke jeg heller at kvaliteten på Judging Amy er noe særlig, og skuespillerne holder ujevnt nivå. Det er vel egentlig kun "moren" som er god.

Men for meg blir det som å lese ukeblader. Jeg liker det og "må ha det med meg", men innser at det ikke akkurat er kvalitetskultur.

Vedr. den nye serien: Jeg synes det er en genistrek å la den døde fruen ha rollen som forteller. Ser under her at noen reagerer negativt på det, men jeg synes det fungerer effektfullt.

Skrevet

Ja, hvis jeg skal være ærlig, synes ikke jeg heller at kvaliteten på Judging Amy er noe særlig, og skuespillerne holder ujevnt nivå. Det er vel egentlig kun "moren" som er god.

Men for meg blir det som å lese ukeblader. Jeg liker det og "må ha det med meg", men innser at det ikke akkurat er kvalitetskultur.

Vedr. den nye serien: Jeg synes det er en genistrek å la den døde fruen ha rollen som forteller. Ser under her at noen reagerer negativt på det, men jeg synes det fungerer effektfullt.

Eing! Jeg også synes det fungerte meget bra å la den avdøde fruen fortelle.

Lurer på hva hemmeligheten hennes var...

Skrevet

Jeg syntes det er aldeles glimrende. Men produsenten balanserer på en fin linje, og så langt har det fungert godt. Det er jo en del av den slags "svarte humoren" i dette, som man enten liker eller ikke. Det samme med den brannen hun andre stiftet; blir den et "tema" senere, eller var det bare en illustrasjon.. Noe imeg sier at det egentlig var bare en illustrasjon og noe sier at den vil bli nevnt igjen tidligere (evt. etterforsket ol.siden vi så deselitermålet hennes ligge igjen).Derfor tror jeg vi får mer om denen brannen,MEN den hadde fungert like godt som illustrasjon (slags svart humor)

Skrevet

Jeg likte den nye serien godt.

Amy er ok men det går mye i samme duren. Greit med noe nytt synes jeg.

Skrevet

Det er bare fint så er tirsdagskvelden omsider min igjen. Slutt på Amy, slutt på Friends.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Du tenker nok på Heather Locklear, som ble hentet inn for å redde seertallene til Melrose Place, akkurat som hun senere ble det med Spin City.

Heather var det ja! Er jo pen dame det også da! *misunnelig*

Gjest tjohooo
Skrevet

Dukker med...

Gravalvoret i Amy blir bare for mye i lengden.

Skrevet

Jeg er jo ihuga Amy-fan, og gleder meg til hun er tilbake igjen.

Men, sånn i mellomtiden, er det en morsom ny serie. Det skal den ha, den var morsom, og de spilte godt.

For et nabolag *rister på hodet* Glad det ikke er sånn her, da. Men altså, morsomt å se som serie ;)

Skrevet

Dukker med...

Gravalvoret i Amy blir bare for mye i lengden.

Nemlig!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...