Gå til innhold

Hvordan ville du ha reagert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• mil1365380270

3

• fyrlykt

2

• Babette

1

Gjest nyttforhold

Han skal altså ha vorspiel, og til dette har han blant annet invitert noen jenter i omgangskretsen sin som han har vært betatt av, hvorav han har ligget med en. Helt greit, dette. Du sier også lenger ned her at de ikke er ekser, han har ikke vært sammen med noen av dem.

Atskillig mer betenkelig synes jeg det er at han ikke vil introdusere deg i sin vennekrets. Dette ville jeg ha mislikt sterkt.

Pluss at enten er han litt for ærlig, eller så har du forhørt ham litt for mye. Hvorfor i all verden fortelle sin nye kjæreste hvilke jenter blant vennene sine han har vært betatt av? Det skaper bare unødvendig usikkerhet.

Han var tidligere min beste kamerat en lang periode (vi traff hverandre for vel et år siden), og vi har hatt mye moro sammen. Det er dette som har vært grunnen til at jeg falt for ham også; Han er så lett å prate med. Og er veldig åpen og ærlig.Dette er personlighetstrekk jeg liker hos ham.

Er også blitt godt kjent med en av kameratene hans. Men vennegjengen hans forøvrig er litt "vulgære"/barnslige. Lager kallenavn på folk, har sprikende nakne jenter på mobiltelefonen osv.

Annonse

Hmmm..Han er ti år yngre enn meg...Og flere av vennene hans er svært umodne. Han selv er en moden gutt. Men på akkurat dette området spriker våre tanker...

Dette høres litt merkelig ut, hva i alle dager skal du med en gutt som er ti år yngre, og hvor gamle er dere?

For all del du kan ikke styre hvem han har ligget med og ikke ligget med før, men hvis du ikke passer inn blant vennene hans fordi han er så ung, ja hva er han ute etter da? Synes han kanskje at det er deilig med en som er mye eldre i sengen, for det er det mange som vil, og derfor har dere fantastisk sex. Det er greit hvis dere er enige om det, men hvis du vil ha mer så dropper du han. Jeg vet alt om hvor vanskelig det er, har erfaring på området.

Gjest nyttforhold

Dette høres litt merkelig ut, hva i alle dager skal du med en gutt som er ti år yngre, og hvor gamle er dere?

For all del du kan ikke styre hvem han har ligget med og ikke ligget med før, men hvis du ikke passer inn blant vennene hans fordi han er så ung, ja hva er han ute etter da? Synes han kanskje at det er deilig med en som er mye eldre i sengen, for det er det mange som vil, og derfor har dere fantastisk sex. Det er greit hvis dere er enige om det, men hvis du vil ha mer så dropper du han. Jeg vet alt om hvor vanskelig det er, har erfaring på området.

Fortell om din erfaring

Gjest nyttforhold

Jeg synes alderen er uvesentlig foresten. Jeg trives i lag med denne gutten/mannen.

Jeg synes alderen er uvesentlig foresten. Jeg trives i lag med denne gutten/mannen.

Alderen er uvesentlig hvis dere trives sammen, og er enige om det. Men hvis han er ute etter en som er god i sengen, og du vil noe mer så er ikke det uvesentlig. Hvis han synes at du ikke passer blant vennene hans så er ikke det uvesentlig. Og hvorfor synes han det?

Fortell om din erfaring

Jeg vet jo ikke hvor gammel du er, men jeg er godt voksen. Jeg vet at unge menn vil gjerne være sammen med voksne damer. Jeg har hatt forhold til en mann noen måneder som var femten år yngre enn jeg.

Jeg hadde et kjærlighetsforhold siste år som ble slutt pga. noe lignende du beskriver. Han var ikke mer enn fire år yngre enn meg, og det var helt uvesentlig, men det var ikke uvesentlig at vi hadde forskjellige forventninger. Vi gjorde det slutt flere ganger, så jeg vet hvor vanskelig dette er når det er sterk tiltrekning.

jeg hadde umiddelbart tenkt-tja.........Dette høres helt teit ut! Selfølgelig vil alle ha dama si der når det er fest og det kommer flere andre! Og vis ikke de vil ha dama si der:Hvorfor ikke????

Leser lengre nede at du er 10 år eldre-synes han du "for gammel" i forhold til vennene hans?

Han høres litt barnslig synes nå jeg,men du får prate med han og spørre hva han mener.

Lykke til!

Gjest nyttforhold

Jeg vet jo ikke hvor gammel du er, men jeg er godt voksen. Jeg vet at unge menn vil gjerne være sammen med voksne damer. Jeg har hatt forhold til en mann noen måneder som var femten år yngre enn jeg.

Jeg hadde et kjærlighetsforhold siste år som ble slutt pga. noe lignende du beskriver. Han var ikke mer enn fire år yngre enn meg, og det var helt uvesentlig, men det var ikke uvesentlig at vi hadde forskjellige forventninger. Vi gjorde det slutt flere ganger, så jeg vet hvor vanskelig dette er når det er sterk tiltrekning.

Takk for svar :-)

Annonse

Han er ikke av den sjalu typen.

Etter min mening har ikke dette med sjalusi å gjøre.

Om du foreskrev det omvendt,så er det jo ikke for å vise ham sjalusidelen ved det.

Jeg ville nok vært litt på vakt mot han der og hva han egentlig ønsker sammen med deg.

Jeg har vært i en lignende situasjon selv.

Håper det ordner seg for deg.

Gjest nyttforhold

Etter min mening har ikke dette med sjalusi å gjøre.

Om du foreskrev det omvendt,så er det jo ikke for å vise ham sjalusidelen ved det.

Jeg ville nok vært litt på vakt mot han der og hva han egentlig ønsker sammen med deg.

Jeg har vært i en lignende situasjon selv.

Håper det ordner seg for deg.

Etter to krangler ga han opp forholdet... Og det sier meg at det ikke kan ha vært de store følelsene fra hans side.

Jeg vil jo tro at det er noelunde normalt å krangle litt i starten da en er usikker på hvor en har hverandre, og særlig i forhold til tidligere forhold. Men tydligvis taklet han ikke dette. Ser at han ikke liker svakheter, og at han er svært kresen.

Mulig blir det en lettelse for meg å slippe å være "perfekt" hele tiden (for det vet jeg at jeg ikke er).

Men hadde han fremdeles vært glad i meg, ville jeg nok ha fortsatt forholdet. Han har mange fine kvaliteter og vi har vært som sjelevenner i lang tid, før vi ble tente på hverandre. Sexen var også himmelsk, noe jeg aldri vil oppleve lignende av.

mil1365380270

Etter to krangler ga han opp forholdet... Og det sier meg at det ikke kan ha vært de store følelsene fra hans side.

Jeg vil jo tro at det er noelunde normalt å krangle litt i starten da en er usikker på hvor en har hverandre, og særlig i forhold til tidligere forhold. Men tydligvis taklet han ikke dette. Ser at han ikke liker svakheter, og at han er svært kresen.

Mulig blir det en lettelse for meg å slippe å være "perfekt" hele tiden (for det vet jeg at jeg ikke er).

Men hadde han fremdeles vært glad i meg, ville jeg nok ha fortsatt forholdet. Han har mange fine kvaliteter og vi har vært som sjelevenner i lang tid, før vi ble tente på hverandre. Sexen var også himmelsk, noe jeg aldri vil oppleve lignende av.

"Sexen var også himmelsk, noe jeg aldri vil oppleve lignende av."

Hvordan i all verden kan du vite det? Greit at du har behov for å sørge, men ikke bland fremtiden inn i det, den har du null peiling på :-)

Gjest nyttforhold

"Sexen var også himmelsk, noe jeg aldri vil oppleve lignende av."

Hvordan i all verden kan du vite det? Greit at du har behov for å sørge, men ikke bland fremtiden inn i det, den har du null peiling på :-)

Jeg er såpass vosken nå....så jeg vet hva som er grei sex og himmelsk sex. :-)

Uten at jeg vil beskrive hva som ligger i det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...