Gå til innhold

Hvordan ville du ha reagert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• mil1365380270

3

• fyrlykt

2

• Babette

1

Annonse

Gjest elskerogså

Dyden er det lenge siden jeg mistet du... ;o) Ettersom det var før den mørke middelalderen da jeg traff eksen så måtte vel dyden røket en gang rundt Jesu fødsel? Uten noen nærmere sammenheng.

Lillemus; hvordan klarer du å ha en elsker, uten å være noe mer? Min erfaring er at den ene vil føle mer for den andre etterhvert, og at det blir vonde følelser.

Hvilke avtaler har du og din elsker? Og blir det ikke vondt for den andre at dere treffer andre??

Lillemus; hvordan klarer du å ha en elsker, uten å være noe mer? Min erfaring er at den ene vil føle mer for den andre etterhvert, og at det blir vonde følelser.

Hvilke avtaler har du og din elsker? Og blir det ikke vondt for den andre at dere treffer andre??

Vi har ikke knullet sammen så lenge, bare siden tidlig i høst og av flere grunner blir det forholdsvis sjeldent. Jeg har ingen andre følelser for ham enn rent vennskapelige og jeg har ingen grunn til å tro at han har andre følelser for meg heller.

Men i lengden kan det jo bli vanskelig. Ser dog ikke for meg at dette vil vare så enormt lenge, blir for slitsomt når det må planlegges i sju lange og sju brede på forhånd for å få til å treffe ham (nei, han er ikke gift eller noe sånt!). Litt impulsivitet er jo ikke å forakte!

Gjest rutangis netu

Jeg ville passet på å holde meg unna fyren. Ihvertfall ikke innlede noe følelsesmessig forhold til han. Ville jeg ha sex, og han vi9lle gi det,så ok. Men hadde jeg følelser for han, ville jeg holdt meg unna. En BER da ikke om å bli såret!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...