Gjest Timari Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 fikk en sms fra noen venner på Gran Canaria som jeg svarte på. Etterpå lurte jeg litt på hva jeg betaler for det. Betaler jeg bare vanlig takst? Jeg kan jo nødvendigvis ikke vite at de befinner seg i utlandet? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 varierer sikkert ut fra operatør. hvis de har med sitt norske mobilnr til utlandet betaler du iallefall vanlig pris for sms. jeg sender sms med en venn som bor i australia (han har skaffet seg australsk mobilnr), og til ham betaler jeg også vanlig sms pris (44øre). har mobyson kontantkort, men som sagt, har ikke peiling på om dette er likt hos alle mobiloperatører. 0 Siter
Femma Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Det er vanlig pris, om du sender til norsk nr i Spania. Her, andre priser med telenor https://telenormobil.no/kundeservice/priserutland/utland.do?countryCode=E 0 Siter
Line Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg pleier å sende sms til Spania titt og ofte. Det koster 3,50 med mitt abonnement. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Det er de som betaler mellomlegget fra Norge til utlandet. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hvis de her vennene har norsk abonnement betaler du lokaltakst, og de betaler mellomlegget mellom lokal- og utenlandstakst. Hvis vennene dine er 'kanarier' så betaler du hele gildet. Dette gjelder ihvertfall for Telenor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.