Gå til innhold

hvor mye koster det å sende sms til Spania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en sms fra noen venner på Gran Canaria som jeg svarte på. Etterpå lurte jeg litt på hva jeg betaler for det. Betaler jeg bare vanlig takst? Jeg kan jo nødvendigvis ikke vite at de befinner seg i utlandet?

lalala1365380457
Skrevet

varierer sikkert ut fra operatør. hvis de har med sitt norske mobilnr til utlandet betaler du iallefall vanlig pris for sms.

jeg sender sms med en venn som bor i australia (han har skaffet seg australsk mobilnr), og til ham betaler jeg også vanlig sms pris (44øre). har mobyson kontantkort, men som sagt, har ikke peiling på om dette er likt hos alle mobiloperatører.

Skrevet

Jeg pleier å sende sms til Spania titt og ofte. Det koster 3,50 med mitt abonnement.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Det er de som betaler mellomlegget fra Norge til utlandet.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvis de her vennene har norsk abonnement betaler du lokaltakst, og de betaler mellomlegget mellom lokal- og utenlandstakst.

Hvis vennene dine er 'kanarier' så betaler du hele gildet.

Dette gjelder ihvertfall for Telenor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...