Gå til innhold

Nå skal jeg opereres!!

Anbefalte innlegg

Gjest gruer meg

Om en mnd skal jeg inn og få utført brystløft/reduksjon, og jeg grugleder meg! Hva kan jeg vente meg etter operasjonen? Vil jeg ha vondt lenge? Hvordan hadde du det de første dagene? Hva synes du om resultatet? Er det noe jeg bør gjøre nå før operasjonen? (har tatt mammografi). Hadde vært fint hvis noen gadd å skrive litt om sin opplevelse, både selve operasjonsdagen og tiden etterpå!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170352-n%C3%A5-skal-jeg-opereres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal opereres om 2,5 uker og hele prosessen har gått veldig fort. Fra vurdering var det bare 3 ukers ventetid og to dager på vurderingen.

Legen som vurderte meg fortalte ganske godt om hva jeg kunne forvente meg etter inngrepet. Smertene er visst mye mindre enn det de fleste forventer =)

Han sjekket i tillegg noen tidligere arr jeg har etter andre operasjoner, og sa at jeg kom til å få ganske så fine arr.

Hadde visst også bryster som egnet seg godt til operasjonen. Gjør ikke noe at det er noe positivt med disse tunge brystene.

Men jeg har også blandete følelser i forhold til operasjonen.

Gjest frspåkjyng

Skal opereres om 2,5 uker og hele prosessen har gått veldig fort. Fra vurdering var det bare 3 ukers ventetid og to dager på vurderingen.

Legen som vurderte meg fortalte ganske godt om hva jeg kunne forvente meg etter inngrepet. Smertene er visst mye mindre enn det de fleste forventer =)

Han sjekket i tillegg noen tidligere arr jeg har etter andre operasjoner, og sa at jeg kom til å få ganske så fine arr.

Hadde visst også bryster som egnet seg godt til operasjonen. Gjør ikke noe at det er noe positivt med disse tunge brystene.

Jeg opererte før jul.Selve operasjonen gikk fint,Men jeg var fryktelig kvalm i en ukes tid etterpå,så det ble litt av en slankekur.Tror de fleste ikke blir kvalme.Smertene er ikke ille, brukte paracett når jeg kom hjem.

Vær sikker på at legen har forstått hvilken str, du ønsker på brystene,føler at mange leger helst vil ha de større enn pasienten.

Sørg for å ha hjelp i huset etterpå.

Lykke til... det går nok fint.

• 5 år senere...
Gjest bOObs

Er du her på doktor online fremdeles? Hvordan gikk det med deg? Skal ta brystløft over helgen og lurer på hvordan det gikk med dere andre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...