Gå til innhold

mellomnavn..?!?

Anbefalte innlegg

Gjest ny_mor80
Skrevet

Hva er et fint mellomnavn til Anine?? Haster veeeelig!!

Skrevet

Synes Anine er fint alene jeg. Blir kanskje litt tungt med et navn etter Anine. Skal du ha to navn ville jeg hatt Anine som nr. 2 og et kort navn først.

Gjest ny_mor80
Skrevet

Synes Anine er fint alene jeg. Blir kanskje litt tungt med et navn etter Anine. Skal du ha to navn ville jeg hatt Anine som nr. 2 og et kort navn først.

som for eksempel?

Gjest ny_mor80
Skrevet

Kim Anine

Eller

Anine Marie..

Anina Isabell

Hva med Mia Anine?

Skrevet

Er det slik at du vil at begge navnene skal brukes ti hverdags? altså et bindestreksnavn. Eller skal det bare se fint ut på papiret?

har enda et forslag: Anine Cecilie men det blir for tungvint som bindestreksnavn

Gjest ny_mor80
Skrevet

Er det slik at du vil at begge navnene skal brukes ti hverdags? altså et bindestreksnavn. Eller skal det bare se fint ut på papiret?

har enda et forslag: Anine Cecilie men det blir for tungvint som bindestreksnavn

Ingen bindestrek. Skal bare se fint ut;o) Jeg liker navnet mia veldig godt, men det går vel ikke så bra sammen. Og så må det være lett å uttale for folk i forskjellige land:o)

Skrevet

Anine Lovisa

Veldig søtt dette, men skriver det likevel. Det var det første som slo meg, selv om min navnestil er ganske annerledes.

Skrevet

Ingen bindestrek. Skal bare se fint ut;o) Jeg liker navnet mia veldig godt, men det går vel ikke så bra sammen. Og så må det være lett å uttale for folk i forskjellige land:o)

Mia Anine synes jeg høres greit ut. Mia kan uttales i engelsktalende land. Anine blir vel mer som Anny. Spørs hvor viktig det er for deg at begge navnene skal uttales greit i andre land.

Skrevet

som for eksempel?

Liv Anine

Siv Anine

Mia Anine

Linn Anine

Mie Anine

Siri Anine

Skrevet

Anine Lovisa

Veldig søtt dette, men skriver det likevel. Det var det første som slo meg, selv om min navnestil er ganske annerledes.

Sier jeg med mitt ultrasøte nick....

Jaja, det var nå en grunn til at jeg valgte det nicket... *rødme*

Skrevet

"haster veldig" som i "i dag er siste frist for å levere inn melding til folkeregisteret, og faktisk så står eg på folkeregisteret med penn i handa akkurat no, men så kom eg på at eg kanskje skal ha eit namn nr2 etter det eg har bestemt meg for, men har ikkje tenkt på det før"? ;-)

Neida...

Eg syns også at Anine kanskje passer best etter eit kort (t.d. einstavingsnamn som "Liv") førstenamn, men det kling heller ikkje feil i mine øyre med ein kombinasjon som Anine Cecilie.

Skrevet

Anine er stygt. Men noen må jo hete det også. For å gjøre navnet komplett heslig, kan du jo føye til Leikny eller Clara.

Skrevet

Liv Anine

Siv Anine

Mia Anine

Linn Anine

Mie Anine

Siri Anine

Veldig bra navn, jeg tenkte på flere av disse nå, men siden de først er skrevet så må jeg bare si meg helt enig.

Klinger bra alle disse, mye bedre med Anine som mellomnavn - synes jeg da.

Gjest JA til kun et fornavn
Skrevet

Hvofor skal man på død og liv gi barna sine to navn?

Tungvindt og harry spør du meg!

Skrevet

Hvofor skal man på død og liv gi barna sine to navn?

Tungvindt og harry spør du meg!

Godt at ikke alle er like, ikke sant :o)

Jeg har mange gode grunner for at mine tre barn har to fornavn, og gidder ikke å forsvare det for folk som har et annet syn enn meg. Hvorfor ikke respektere at folk har ulik smak?

Skrevet

Anine er stygt. Men noen må jo hete det også. For å gjøre navnet komplett heslig, kan du jo føye til Leikny eller Clara.

Trådstarteren spurte ikke hva du syntes om navnet Anine. Når man ikke klarer å svare på en hyggelig måte, kan man like gjerne la være.

Skrevet

Hva med Mia Anine?

Ikke Mia Anine.

Jeg syns ikke første navn skal slutte på samme bokstav som neste begynner på. Si det noen ganger høyt til deg selv så skjønner du hva jeg mener.

Hva med Ingrid Anine?

Anine Maria

Anine Karoline

Anine Sofie

Anine Michelle

Anine Fiona

Anine Filippa

Lykke til!

Gjest ny_mor80
Skrevet

Trådstarteren spurte ikke hva du syntes om navnet Anine. Når man ikke klarer å svare på en hyggelig måte, kan man like gjerne la være.

Takk for støtte, Togli;o)

Jeg synes Anine er et veldig pent navn... men alle får ha sin egen mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...