Gå til innhold

mellomnavn..?!?

Anbefalte innlegg

Gjest ny_mor80
Skrevet

"haster veldig" som i "i dag er siste frist for å levere inn melding til folkeregisteret, og faktisk så står eg på folkeregisteret med penn i handa akkurat no, men så kom eg på at eg kanskje skal ha eit namn nr2 etter det eg har bestemt meg for, men har ikkje tenkt på det før"? ;-)

Neida...

Eg syns også at Anine kanskje passer best etter eit kort (t.d. einstavingsnamn som "Liv") førstenamn, men det kling heller ikkje feil i mine øyre med ein kombinasjon som Anine Cecilie.

Haster litt. Skal sende inn papirene på fredag;o)

Skrevet

Takk for støtte, Togli;o)

Jeg synes Anine er et veldig pent navn... men alle får ha sin egen mening.

Anine er da helt okei. Skal love deg at det er flere som ikke liker navnet på min lillesnuppe også, men jeg elsker navnet;-)

Skrevet

Anine Kristine

Nesten som Stine Line den kombinasjonen syns jeg.

Gjest nei og uff
Skrevet

Liv Anine

Siv Anine

Mia Anine

Linn Anine

Mie Anine

Siri Anine

Mia Anine??!!! Nei det navnet håper jeg virkelig ikke ungen skal slite med.

Syns Anine alene er veldig fint. evt. Anine Sofie.

Skrevet

Mia Anine??!!! Nei det navnet håper jeg virkelig ikke ungen skal slite med.

Syns Anine alene er veldig fint. evt. Anine Sofie.

Okei. Enig med deg i at Mia Anine kanskje ikke var helt toppers. Blir litt tungt når første navn slutter på samme bokstav som andre navn begynner med...

Mie Anine var kanskje bedre?

Skrevet

Hva med Mia Anine?

Anine Christell? Hvis du ikke skal bruke hele navnet allikevel når du roper på henne? ; )

Eller Mie anine.. synes heller ikke første navnet bør slutta på a..

Anine Kristin? (med lang i) Synes det var pent! ; ) Fortell oss hva du velger da.

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men det aller første jeg tenkte var Anine Mille...

Skrevet

Et mellomnavn kan du ikke velge fritt, så skriver du et fornavn nr. to der det står mellomnavn på skjemaet, så kommer det ikke med.

To fornavn kan du velge fritt.

Anine Isabell

Anine Luise

Skrevet

Haster litt. Skal sende inn papirene på fredag;o)

Hei :-)

No er det fredag....

Klarte du å bestemme deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...