Gå til innhold

Hvor lenge var Eva i Paradis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mil1365380270

Nyt det :)

Neida, dama har bestemt seg hun.

Hun har vel det ;-)

Går det bra med deg da? Du er vel ikke helt i fornufts-modus enda, men det her kunne jo utviklet seg til et sånt himmel og helvte-forhold for dere begge to? Kanskje like greit at en av dere tok håndveska og gikk? ;-)

Litt patetisk forsøk å oppmuntring, vet det. Ikke grav deg ned i sorg over hvor fantastisk det kunne blitt i alle fall. Hvis du klarer.... :-)

Hun har vel det ;-)

Går det bra med deg da? Du er vel ikke helt i fornufts-modus enda, men det her kunne jo utviklet seg til et sånt himmel og helvte-forhold for dere begge to? Kanskje like greit at en av dere tok håndveska og gikk? ;-)

Litt patetisk forsøk å oppmuntring, vet det. Ikke grav deg ned i sorg over hvor fantastisk det kunne blitt i alle fall. Hvis du klarer.... :-)

Jotakk, jeg har det overraskende bra - og jeg vet godt hvorfor. Noe av det skriver jeg om i et innlegg lenger oppe (at jeg ser fremover) og noe er av privat karakter :) Når jeg ser hvordan jeg takler det er det med på å gi mer energi og livsglede. Lang historie, men den må du heller få privat om så er :)

Takk for alle dine svar og ditt engasjement, mil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...