Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vil dere ha sex i et forhold for å være fornøyd?

Skrevet

Jeg gidder ikke tenke antall ganger i uken, men heller om behovet for intimitet og nærhet blir dekket.

Det er ikke alltid at sex er bedre enn å ligge i armkroken og snakke sammen. Og i de periodene vil jeg ikke si at vi har et dårlig sexliv.

I andre perioder kan vi ha sex nesten hver dag. Så det går opp og ned i hverdagen, også på sexfronten.

Så lenge ingen av oss er frustrerte og føler oss avvist, så har vi det helt fint.

Skrevet

Akkurat nå føles det som 24/7 hadde vært passe....

Skrevet

To ganger i året rekker lenge.

to ganger i året, nei nei det holder med en gang pr. 10. år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg får kjøre en varient av svarene under:

Når jeg finner noen som har lyst.

Skrevet

Jeg får kjøre en varient av svarene under:

Når jeg finner noen som har lyst.

det bør vel ikke være noe problem;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

det bør vel ikke være noe problem;)

Hvis jeg også skal ha lyst kan det være et problem. :)

Skrevet

Jeg vet jammen meg ikke for det er lenge siden jeg har vært i et fast forhold med en kjæreste jeg ser ofte.

Jeg regner meg noen ganger i uka:-)

Skrevet

Sier som MsSophie jeg - akkurat nå føles det som om 24/7 hadde vært tingen, men det er sannsynligvis fordi jeg er singel og har vært det en stund.

Skrevet

gjenneomsnittlig ca 3 ganger pr dag, når vi ser hverandre. Jeg studerer i en annen by enn hvor han bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...