Gå til innhold

er dere fornøyde med passbildet deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninanja
Skrevet

jeg ser ut som en narkoman på mitt passbilde. Jeg gremmes over å se på det og er flau hver gang jeg skal vise det frem. Bildet ble tatt kl 06 om morningen på politistasjonen og jeg hadde fett år og hadde ikke dusjet. siden de ikke godtok bildet jeg hadde med måtte jeg ta et nytt bilde der

Synes dere at passbildet likner på dere?

Skrevet

Er det noen som ser "grei" ut på et passbilde? Synes alle ser tvilsomme ut :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt. Fotoautomaten på Grønnland politistasjon er helt topp;o)

skorpionfisken
Skrevet

De sier at et bilde ikke kan bli bedre enn originalen, men jeg sverger på at det sitter en jævel inni alle passbildemaskiner og passbildefotoapparater og manipulerer med bildene sånn at vi skal se mest mulig forjævlige ut.

Skrevet

Nei, jeg har langt hår på mitt passbilde og jeg kler absolutt ikke langt hår...Synes nesten det er pinlig å vise fram passet;o)

Skrevet

Passbildet mitt er bedre enn originalen. Jeg er 9 år og 10 kg mindre. ;)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg ser ut som en russisk agent eller noe. Helt forferdelig, rart jeg slipper inn i landet igjen når jeg har vært ute og reist.....

Skrevet

Det liknar ikkje så *veldig* på meg no for tida, og ikkje da det vart tatt heller. Eg ser kjempepen ut! Kontaktlinser, flott hår, til og med litt sminke. Og mykje slankare...

Synd at eg snart må ha nytt pass :-(

Skrevet

De sier at et bilde ikke kan bli bedre enn originalen, men jeg sverger på at det sitter en jævel inni alle passbildemaskiner og passbildefotoapparater og manipulerer med bildene sånn at vi skal se mest mulig forjævlige ut.

Omvendt for min del.

Men det har hendt berre ein gong i livet, altså. "Den lille jævelen" var kanskje ute for å ta ein røyk akkurat da eg skulle ta det bildet, LOL!

Skrevet

Jeg ligner mer og mer på passbildet mitt, så jeg fortjener nok en lengre ferie.

Skrevet

Ser ut som om jeg har skikkelig måne på passbildet mitt! ; ) Har lyst hår, og er svart/hvitt bilde.. så ser ikke ut som om jeg har hår oppå huet.. + at jeg ser litt sur ut..

Skrevet

Passbilde er nesten så stygt at jeg vurderer og ikke reise noen steder så jeg slipper å bruke det:-)

Sertifikatet og bankkortet derimot, er jeg fornøyd med..!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser på et mer generelt plan ut som et helvete, så passbildet mitt beskriver meg godt.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg ser ut som en russisk agent eller noe. Helt forferdelig, rart jeg slipper inn i landet igjen når jeg har vært ute og reist.....

*lol*

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg har lagt på meg 25 kg siden jeg tok passbildet, så nå synes jeg jo jeg er pen der. hehe...

Gubben ser ut som en skikkelig forbryter på sitt passbilde. Et under at han slipper inn noen steder. DET skumle blikket han har.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg er alltid vakker, på bilde og i virkeligheten.

Jeg skjønner forresten ikke de som sier at de var slankere, det synes vel ikke så godt på bilde, med mindre det er bikinibilde i helfigur?

Skrevet

Jeg ser vettskremt ut. I frykt for å blinke sperret jeg øynene opp.... uff, nei jeg er ikke fornøyd, men det er ikke så nøye.

Skrevet

Jeg ligner mer og mer på passbildet mitt, så jeg fortjener nok en lengre ferie.

*LOL*

Skrevet

Jeg er alltid vakker, på bilde og i virkeligheten.

Jeg skjønner forresten ikke de som sier at de var slankere, det synes vel ikke så godt på bilde, med mindre det er bikinibilde i helfigur?

Kiloane syns i fjeset også, dessverre :(

Skrevet

Bildet på passet ligner meg. Bildet på førerkortet er stygt, men ligner på meg. Bildet på bankkortet er også stygt og ligner ikke på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...