Gå til innhold

Spm om forsikringsbonus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kun på bilforsikring man får redusert premie hvis man er skadefri? Finner ikke info om dette hos forsikringsselskapet mitt.

Skrevet

Det gjelder i hvert fall bil og mc-forsikring, men muligens også båt mm?

Hva slags forsikring er det det gjelder for deg?

Skrevet

Har ikke hørt om andre enn bilforsikring hvor man får bonus for ikke å ha brukt forsikringen, nei.

I hvert fall ikke livsforsikringen, haha... Der er det omvendt bonus, det blir dyrere og dyrere når ikke du bruker den ;-)

Skrevet

Det gjelder i hvert fall bil og mc-forsikring, men muligens også båt mm?

Hva slags forsikring er det det gjelder for deg?

Har hatt innboforsikring i mange år. Så ble jeg samboende og forsikringen min gjaldt så for vårt bo. Nå har jeg flyttet ut og lurer på om jeg skal "ta forsikringen med meg" eller om han bare skal endre navnet på eieren.

Hva tror du?

Skrevet

Har hatt innboforsikring i mange år. Så ble jeg samboende og forsikringen min gjaldt så for vårt bo. Nå har jeg flyttet ut og lurer på om jeg skal "ta forsikringen med meg" eller om han bare skal endre navnet på eieren.

Hva tror du?

Innboforsikring får du ikke bonus på så langt jeg vet, så der tror jeg ikke det er noe å hente ved å ta den med seg.

Men det du bør være oppmerksom på er at mange fagforeninger, borettslag etc har egne avtaler med ulike forsikringsselskap som gjør at du kan få gode rabatter gjennom disse - hvis du er medlem av noe slikt.

Skrevet

Innboforsikring får du ikke bonus på så langt jeg vet, så der tror jeg ikke det er noe å hente ved å ta den med seg.

Men det du bør være oppmerksom på er at mange fagforeninger, borettslag etc har egne avtaler med ulike forsikringsselskap som gjør at du kan få gode rabatter gjennom disse - hvis du er medlem av noe slikt.

Mange takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...