Gå til innhold

Kan en bli like trang igjen etter å ha fått barn?

Anbefalte innlegg

Gjest fridafrosk33

Hei

Hvis en trener og gjør knipeøvelser ofte og mye, og bruker kuler, kan en bli like trang igjen som før en fødsel? Jeg har har hørt at noen sier det er mulig at de har blitt like trang igjen etter en fødsel, er dette tull eller kan det faktisk være mulig? I så tilfelle, hvilken måte å trene opp musklene er best, hvilke kuler anbefales(link?) Hvor ofte må en trene/knipe? Blir en slappere/videre for hvert barn en får? Eller er det ikke noen forskjell på en som har fått 1 barn og en som har fått 3? Kan f.eks en som har fått 3 barn bli like trang igjen som før hun fikk barn i det hele tatt?

Jeg har selv fått 1 barn og synes jeg merker forskjell både inni og utenpå. Det e rliksom mer hud en før og ikke like trangt som før, vanskeligere å få orgasme fordi det ikke er så mye motstand, går det an å operere seg slik at en ikke blir så våt, at det ikke blir for glatt under samleie?

Fortsetter under...

Tror det er veldig individuelt. Jeg for min del har født to barn, og føler meg veldig vid. Jeg kniper og kniper, men det nytter liksom ikke. Jeg føler også at det ikke er motstand, vanskelig å få orgasme. Jeg har ikke fått orgasme ved sex etter min første fødsel, bare ved hjelp av onanering etc. Det går vel an å operere, men om elastisiteten blir den samme som før fødsel, er jeg usikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...