Gå til innhold

Nødvendig med antivirusprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig å oppdatere antivirusprogrammet mitt? Kan andre smitte meg uten at jeg merker det?

Skrevet

Ja

og

Ja

Og la meg legge til et

JA!

Det er direkte uansvarlig å ikke ha antivirusprogram installert. Virustrafikk skaper store problemer, ikke bare for den som er infisert, men også for andre nettbrukere, nettsteder og nett-tilbydere.

Skrevet

Og la meg legge til et

JA!

Det er direkte uansvarlig å ikke ha antivirusprogram installert. Virustrafikk skaper store problemer, ikke bare for den som er infisert, men også for andre nettbrukere, nettsteder og nett-tilbydere.

Ok, skal gjøre som dere sier.

Skrevet

Ok, skal gjøre som dere sier.

Jeg antar at du bruker MSIE, og denne er spesielt utsatt med tanke på viruser som slipper inn ved ved "helt vanlig" surfing på internettsider. Viruser spres altså ikke bare via email, som mange tror.

Skrevet

Jeg antar at du bruker MSIE, og denne er spesielt utsatt med tanke på viruser som slipper inn ved ved "helt vanlig" surfing på internettsider. Viruser spres altså ikke bare via email, som mange tror.

Jeg har norton antiviruskontroll 2003.

Skrevet

ok, da er du ganske godt beskyttet. Husk å oppdatere med jevne mellomrom, det er viktig.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Er den ikke oppdatert er den verdiløs. Norton har nye virusdefinisjoner opptil flere ganger pr. Uke. Disse verner mot nye virus som dukker opp.

Skrevet

Er den ikke oppdatert er den verdiløs. Norton har nye virusdefinisjoner opptil flere ganger pr. Uke. Disse verner mot nye virus som dukker opp.

Ser ut til at jeg må betale for å oppdatere den igjen eller for å gjøre den aktiv igjen. Trodde ikke jeg trengte det.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Ser ut til at jeg må betale for å oppdatere den igjen eller for å gjøre den aktiv igjen. Trodde ikke jeg trengte det.

Når du kjøper et antivirusprogram har du gjerne betalt for ett års oppdateringer, etter det må du enten kjøpe ny versjon eller kjøpe oppdatering til den versjonen du allerede har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...