Gjest auuuuu Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har hatt uflaks og falt og slo albuen hardt og nå er den kjempevond. Noen her som kan si meg om den er skadet sånn at jeg burde dratt til lege? Når jeg holder arma strak og på baksiden da blir det en fordypning der liksom inni der gjør det innmari vondt. Jeg begynner å få skikkelig vondt ved 90C bøyning og å få den bøyd sånn at jeg kan ta meg på skuldra er så vondt at tårene spruter. Noen som kan si meg evt hva jeg kanskje har skadet der? 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Du må vel vite best selv om du bør dra til legen, da ingen andre kan kjenne hvor vondt du har!! 0 Siter
Line Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Åååh, det er VONDT å slå albuen! Du har sikkert fått noen nervetråder i klem, og det kommer til å gjøre vondt i noen uker. Det blir bedre etter hvert, men om du ikke merker bedring i det hele tatt, bør du ta en tur til legen. Du kan jo i verste fall ha slått på deg en tennisalbue, og da må du ha litt behandling. 0 Siter
Gjest auuuuu Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Åååh, det er VONDT å slå albuen! Du har sikkert fått noen nervetråder i klem, og det kommer til å gjøre vondt i noen uker. Det blir bedre etter hvert, men om du ikke merker bedring i det hele tatt, bør du ta en tur til legen. Du kan jo i verste fall ha slått på deg en tennisalbue, og da må du ha litt behandling. Hei! Har vært til legen og fått albuen bandasjert! Det er ei sene som har fått en skikkelig smell. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.