Gå til innhold

hjelp fort,det gjør vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt uflaks og falt og slo albuen hardt og nå er den kjempevond.

Noen her som kan si meg om den er skadet sånn at jeg burde dratt til lege?

Når jeg holder arma strak og på baksiden da blir det en fordypning der liksom inni der gjør det innmari vondt.

Jeg begynner å få skikkelig vondt ved 90C bøyning og å få den bøyd sånn at jeg kan ta meg på skuldra er så vondt at tårene spruter.

Noen som kan si meg evt hva jeg kanskje har skadet der?

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Du må vel vite best selv om du bør dra til legen, da ingen andre kan kjenne hvor vondt du har!!

Skrevet

Åååh, det er VONDT å slå albuen! Du har sikkert fått noen nervetråder i klem, og det kommer til å gjøre vondt i noen uker. Det blir bedre etter hvert, men om du ikke merker bedring i det hele tatt, bør du ta en tur til legen. Du kan jo i verste fall ha slått på deg en tennisalbue, og da må du ha litt behandling.

Skrevet

Åååh, det er VONDT å slå albuen! Du har sikkert fått noen nervetråder i klem, og det kommer til å gjøre vondt i noen uker. Det blir bedre etter hvert, men om du ikke merker bedring i det hele tatt, bør du ta en tur til legen. Du kan jo i verste fall ha slått på deg en tennisalbue, og da må du ha litt behandling.

Hei!

Har vært til legen og fått albuen bandasjert!

Det er ei sene som har fått en skikkelig smell.

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...