Gjest neptunz Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Noen som vet om et bra og billig hotell, sentralt i Bergen? Aller helst i nærheten av jussbygget (universitetet), dragefjellet. Det er ikke så viktig altså, men det må være sentralt. Forresten, vet noen om det er langt å spasere fra si f.eks bryggen og til jussbygget? Hva er raskest vei? takker for alle svar:) 0 Siter
citoyen Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Bergen Gjestehus er ganske billig og ganske ålreit. Ligger 3 min å gå fra jussbygget. 0 Siter
flisa Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Bergen Gjestehus er ganske billig og ganske ålreit. Ligger 3 min å gå fra jussbygget. Nei -hoff det var dyrt! 0 Siter
citoyen Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Nei -hoff det var dyrt! Hm, ser ut som prisene har økt en god del siden sist jeg sjekket... vet det kom nye eiere for en tid siden, det er vel derfor. 0 Siter
flisa Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hm, ser ut som prisene har økt en god del siden sist jeg sjekket... vet det kom nye eiere for en tid siden, det er vel derfor. Jeg fant B&B midt i Bergen - for jeg skal dit sjøl om noen dager - se her: http://www.bbnorway.com/hosts/137.kjellersmauetgjestehus.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.